Ahem11 Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Tjen penger på nett! Det er faktisk sant, det går an å tjene seg noen slanter på nettet uten å bli svindlet og lurt. Jeg orker ikke å skrive en komplett guide, men tenkte å linke til noen seriøse sider. De som lover at man kan bli rik uten risiko og innsats prater selvfølgelig bullshit, men hvorfor ikke tjene noen kroner på den tiden man uansett ikke bruker til noe fornuftig? Det er primært spørreundersøkelser og betalt epost reklame som er mulighetene. På spørreundersøkelser tjener man vanligvis 5- 30 kroner per undersøkelse. Tjente 30 kr på en start.no undersøkelse om ølmerker for epost reklame er det som regel et par cent per annonse man leser. Husk å opprette en egen e-post konto for reklamemail!! hvis ikke blir det nok mye rot.. Her er noen veldig bra overssiktssider for spørreundersøkelser: http://www.turn2you.com/paid_surveys_1.html http://surveystar.blogsource.com/ http://surveyer.blogsource.com/ Det er mange sider som er utilgjengelige for folk utenfor utvalgte land, men også en god del internasjonale. Av rene norske sider er det ikke så mange, men start.no og Ciao surveys er de jeg har funnet. Start.no har et panel for spørreundersøkelser, det kommer ikke så ofte (ihvertfall ikke til en fattig singel student), men hvis det er noen husmødre her regner jeg med at de får et tonn flere undersøkelser tilsendt enn meg.. start.no betaler ihvertfall brukbart. En liten overssikt over epost sider: http://www.gjerrigknark.com/index.php?cat=83 Jeg har også kommet over et program som heter "Gomez peer". De betaler for å "undersøke" internettkapasiteten fra din maskin. Det høres kanskje litt suspekt ut, men folk får kikke på det selv. Norske spørreundersøkelser Ciao surveys norway Panel.no Oppfordrer folk på forumet til å komme med innspill! Endret 11. mai 2007 av Ahem11 Lenke til kommentar
ziper Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) agloco er en ny metode for og tjene penger på nett, der får du en ekstra bar på din nettleser som teller hvor mange timer du er på nett. litt info: AGLOCO™ er det første internet baserte økonomiske nettverk av sitt slag, som gir deg og meg en mulighet til å få andel i de store verdiene som til daglig blir skapt på internet! Annonsører, søke motorer, nett bedrifter og andre forretninger betaler ut store beløp i reklamepenger til enkelte selskaper, imot at de driver kunder til dem og deres websider. Det gjelder selvsagt å holde oppmerksomheten til deg og meg lenge nok til at de forhåpentlig kan tjene penger på det! AGLOCO™ ønsker å forandre på dette ved å betale oss brukere istedenfor! AGLOCO™ er en medlemsorganisasjon av internetbrukere som betaler sine aktive medlemmer for den tiden de tilbringer på internet. Medlemmene laster ned og tar i bruk en Viewbar™, som er AGLOCO™'s egen teknologi. Denne teknologien muliggjør at reklame og tilbud på nettet kan skreddersys brukerens interesse-områder. Med millioner av medlemmer så vil AGLOCO™ kunne forhandle seg frem til svært gunstige avtaler som medlemmene vil tjene på, både direkte og indirekte. Medlemmene kan tjene enda mer ved å henvise (sponse) familie medlemmer og venner til AGLOCO™, og hver gang disse igjen henviser nye medlemmer i 4 nivåer. les mer om det her og her hvis dere vil bli med så registrer dere her: AGLOCO for og gå direkte til siden deres. Endret 11. mai 2007 av tom waits for alice Lenke til kommentar
since91 Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Hvor mye penger kan man tjene på AGLOCO? Jeg har lest litt på www.slikblirdurik.no... Er den siden seriøs? De mener iallefall der at man kan tjene tusenvis i måneden på spørreundersøkelser...? Endret 11. mai 2007 av Jonatan777 Lenke til kommentar
ziper Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 agloco er en ny metode for og tjene penger på nett, der får du en ekstra bar på din nettleser som teller hvor mange timer du er på nett. litt info: AGLOCO™ er det første internet baserte økonomiske nettverk av sitt slag, som gir deg og meg en mulighet til å få andel i de store verdiene som til daglig blir skapt på internet! Annonsører, søke motorer, nett bedrifter og andre forretninger betaler ut store beløp i reklamepenger til enkelte selskaper, imot at de driver kunder til dem og deres websider. Det gjelder selvsagt å holde oppmerksomheten til deg og meg lenge nok til at de forhåpentlig kan tjene penger på det! AGLOCO™ ønsker å forandre på dette ved å betale oss brukere istedenfor! AGLOCO™ er en medlemsorganisasjon av internetbrukere som betaler sine aktive medlemmer for den tiden de tilbringer på internet. Medlemmene laster ned og tar i bruk en Viewbar™, som er AGLOCO™'s egen teknologi. Denne teknologien muliggjør at reklame og tilbud på nettet kan skreddersys brukerens interesse-områder. Med millioner av medlemmer så vil AGLOCO™ kunne forhandle seg frem til svært gunstige avtaler som medlemmene vil tjene på, både direkte og indirekte. Medlemmene kan tjene enda mer ved å henvise (sponse) familie medlemmer og venner til AGLOCO™, og hver gang disse igje Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Vi godtar ikke referrer-linker her. Forumet skal ikke benyttes til verving i inntekts øyemed. En slik link er slettet. Det er forøvrig i strid ikke bare med båre retningslinjer, men også med AGLOCOs antispam policy: No spamming: AGLOCO™ strictly forbids spamming to get referrals. This means you can only tell people you know or who explicitly agree to receive your invitation to be referred. If you use spam to try to get referrals, your account will be terminated. For more information, see our Anti-Spam Policy Geir Lenke til kommentar
Ahem11 Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Hvor mye penger kan man tjene på AGLOCO? Jeg har lest litt på www.slikblirdurik.no... Er den siden seriøs? De mener iallefall der at man kan tjene tusenvis i måneden på spørreundersøkelser...? 8591658[/snapback] Hei, slikrblirdurik.no ser ut som en ganske kvasi-seriøs nettside. De har en del brukbare tips. Men når det kommer til de spørreundersøkelsene de anbefaler er det kun svindel. En god tommelfingerregel er å aldri betale for noen som helst slags "bli rik" pakker på nettet. Noen av de andre tips- sidene så bedre ut, men husk, aldri betal noe! edit igjen: det beste tipset for å bli rik må jo være å sette opp en lignende side som slikblirdurik.no , de tjener sikkert fett på alle som er dumme nok til å gå på tilbudene. Og forresten, noen som vet når surfbaren fra agloco blir lansert? Endret 12. mai 2007 av Ahem11 Lenke til kommentar
100-prosent-naturlig Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Hvor mye penger kan man tjene på AGLOCO? Jeg har lest litt på www.slikblirdurik.no... Er den siden seriøs? De mener iallefall der at man kan tjene tusenvis i måneden på spørreundersøkelser...? 8591658[/snapback] Den siden er useriøs. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Den siden er useriøs. Så bra at du begrunner svaret ditt grundig. Lenke til kommentar
100-prosent-naturlig Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Så bra at du begrunner svaret ditt grundig. 8668494[/snapback] Jeg gadd ikke å si særlig mer, fordi jeg ikke ønsket å kaste bort tid på å beskrive en tulleside. Men jeg kan allikevel nevne noen av grunnene til at dette er en såkalt søppelside. Siden skal blant annet få deg til å tro at du kan tjene masse penger på spørreundersøkelser - opptil 15.000 kr. i måneden. Hvis du googler "paid surveys", finner du lett ut at dette rett og slett er direkte løgn. Massevis av hjemmeværende personer har prøvd dette i opptil flere år(!) og har ikke tjent noe særlig på dette i det hele tatt. Derimot har de opplevde mange problemer, slik som store mengder reklame i postkassene sine og telefonselgere som stadig ringer. Ellers bruker vedkommende nettsiden til å promotere sine andre nettsider, der noen av disse ikke består av annet enn reklame. Her har du en forumtråd hvor vedkommende bak den nevnte nettsiden diskuterer fordelene ved bruk av enkle reklame/søppelsider: http://norskwebforum.no/viewtopic.php?t=31...ght=aksjeskolen Endret 25. mai 2007 av 100-prosent-naturlig Lenke til kommentar
Ahem11 Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Ville bare informere om at surfbaren fra Agloco er lansert nå. agloco.com Lenke til kommentar
Warz Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Paid To Read var bra for fire år siden, siden har verdien av linkene du klikker bare gått en vei, nemmelig NED. Jeg tror den beste måten å tjene penger på i dag er å lage noe nytt, eller investere i SERIØSE programmer. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Det er en norsk side til som ikke er nevnt i første post: verdifullmening.no. Styr unna denne, ikke sløs bort tid på den. Har nå over 200 kr som ble løst inn i gavekort for et halvt år siden. Gavekortene har jeg ikke sett noe til, og de svarer ikke på e-post. Lenke til kommentar
Ahem11 Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Det er en norsk side til som ikke er nevnt i første post: verdifullmening.no. Styr unna denne, ikke sløs bort tid på den. Har nå over 200 kr som ble løst inn i gavekort for et halvt år siden. Gavekortene har jeg ikke sett noe til, og de svarer ikke på e-post. 8900177[/snapback] Hei! verdifullmening er drevet av de samme folka som har valuedopinions.co.uk , jeg har ihvertfall fått betalt der.. Er det noen flere som har info om verdifullmening? det høres dårlig ut.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå