marcus Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 problemet er at jeg får masse "skrape lyder" i tillegg til musikken når jeg brenner cd'er. samme problemet enten jeg prøver å brenne fra scsi cd-romen eller direkte fra harddisken. trodde kanskje det kunne ha noe med at jeg hadde koblet dvd spilleren min på samme ide kabel, men det hjalp ikke noe å fjerne denne... lurte på om det er noen som kan hjelpe meg med problemet? Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Tror ikke det er lurt og brenne lyd cder på over 16x, men er ikke sikker på dette Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 rart, skal vel ike ha noe å si at du brenner fortere enn 16x, jeg brenne lyd-cd'er med Nero finfint i 40x med min Lite-On Lenke til kommentar
marcus Skrevet 27. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2002 har samme problemet når jeg prøver å brenne i 10X på ei RW plate... Lenke til kommentar
bidz Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 høres ut som du sliter med elektronisk støy.. Bruker du VariRec funksjonen? isåfall, hvordan har du justert den? Hva bruker du til og brenne med (programvare) ? Lenke til kommentar
marcus Skrevet 27. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2002 bruker nero 5.5 å brenne med, prøvde vel også clonecd med samme resultat. har ikke sett noe på varirec opplegget, kan det ha noe med det å gjøre?? Lenke til kommentar
marcus Skrevet 27. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2002 varirec funksjonen sto av i nero så det kan jo ikke ha noe med saken å gjøre.... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 problemet er at jeg får masse "skrape lyder" i tillegg til musikken når jeg brenner cd'er. samme problemet enten jeg prøver å brenne fra scsi cd-romen eller direkte fra harddisken. trodde kanskje det kunne ha noe med at jeg hadde koblet dvd spilleren min på samme ide kabel, men det hjalp ikke noe å fjerne denne...lurte på om det er noen som kan hjelpe meg med problemet? For å si det sånt så er det ikke noen fordel å bruke scsi cd-rom mot ide brenner? Skrape lydene er i mange tilfeller faktisk hd problemer spesielt på gammle hd'ene, Men det er ikke i dette tilfelle for du lager ikke mp3 filer? Det som kan være galt er selve platen du kopierer, Vask den med zalo det kan hjelpe deg. Prøv å bruke brenneren til å kopiere platen til hd'en din først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå