-=CH=- Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg har problemer med og downloade patcher til WOW etter jeg gikk over til Vista, jeg får opp at Downloading av patch ikke funka... Noen som har hatt samme problem? Lenke til kommentar
trettifire Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Har et problem med å installere patcher til BF2 men jeg mistenker at problemstillingene er det samme, tror temp-katalogstrukturen har endret seg så patchene ikke finner frem i rotet.. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 har hatt samme problemer som trådstarter. i mitt tilfelle hjalp det å boote up XP, fullføre patching og så ga tilbake til Vista.. Konklusjon: doalboot er utrolig kjekt! btw, grunnet annet styr er jeg nå nødt til å bruke XP... Bare så innmari dumt at jeg ikke klarer å sette bootloaderen fra Vista til å starte opp XP by default (se tråd) Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 har hatt samme problemer som trådstarter. i mitt tilfelle hjalp det å boote up XP, fullføre patching og så ga tilbake til Vista.. Konklusjon: doalboot er utrolig kjekt! btw, grunnet annet styr er jeg nå nødt til å bruke XP... Bare så innmari dumt at jeg ikke klarer å sette bootloaderen fra Vista til å starte opp XP by default (se tråd) 8597448[/snapback] da er jeg vel egentlig kommet til ett større problem, HAR IKKE XP:D denne kommer opp når jeg prøver og update ! Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 du kan prøve å kjøre filen "Repair.exe" som ligger i wow-mappa di. Hvis ikke er det kanskje en re-install som må til :-/ Lenke til kommentar
Datsekkar Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 da er jeg vel egentlig kommet til ett større problem, HAR IKKE XP:D denne kommer opp når jeg prøver og update ! 8598756[/snapback] Det er mulig at problemet er så enkelt som at du må kjøre WOW som administrator når du skal hente inn patchen. Høyreklikk på launcher snarveien din og velg "kjør som administrator". Det fikset patchingen for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå