jojo123 Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg har noen sånne svarte ringer under øynene, det er ikke så veldig pent. hvordan få vekk? Mer søvn? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 trur noen får svart ringer rundt øynene lettere enn andre. (kan iallefall tippe dt) det kommer vell egentlig av litt for lite søvn som du skjølv nenver. Lenke til kommentar
klorofylla Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 kjøp en stick concealer, jeg anbefaler Yves Saint Laurent, jeg bruker den selv og er veldig fornøyd. Hvis du går innom et parfyrmeri så finner jentene frem noe til deg. Eller du kan bestille på strawberrynet.com f.eks. Du bare tar litt på så gnir du det ut med pekefineren til det blir jevnt og fint. Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 C-vitaminer og riktig døgn rytme. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Sliter med det selv, jernmangel og søvn kan spille inn en god del.. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Nok vitaminer, vann og søvn er viktig. ellers så får du både fancy kremer og sminke for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå