Bakkan Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 ja, varmeteppe, og varmeteppe. Hva skal èn si det heter?... Hvertfall, hjelper detta? Noen som vet det? http://www.powermaxx.no/helseshop/fitform.asp Erd et ikke vanne i kroppen som fordamper eller noe?.. Men hvor mye tar du av deg? Store, små mengder? Lenke til kommentar
drugis Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 det der har jeg og alltid lurt på . satt å såg på noe nettshopp på mårraen og det var ein reklamefilm av det. så har egentli alltid lurt på det? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Hvor skal vannet som fordamper gjøre av seg? Tror du at du puster det ut? Nei, det der tror jeg fungerer dårlig du. Dessuten skal det ganske ubehagelige temperaturer til for at vann skal fordampe. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Man går ikke ned i vekt med et slikt belte. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Lite vits i å fjerne vannet fra kroppen når fettet blir liggende. Dessuten er det en ubehagelig måte å fjerne vannet på. Lenke til kommentar
Bakkan Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 Ahh.. Sååå, dere mener dette ikke vil fungere?.. Jeg har ikke peiling sjølv. Men meninga er vel at vanne i kroppen skal fordampe? eller...? Er blank på detta. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Det vil bli ekstremt varmt og ubehagelig å sove med det der på. Du vil bli våt av svette, og svetten har ingen steder å gå. Bare ekkelt. Folka i reklamefilmene på TV Shop er allerede atleter og kroppsbyggere som får fett betalt for å ta på seg et magebelte og si at DETTE beltet ga meg min FANTASTISKE kropp på 2 uker. Selv om de har konkurrert og trent og hatt "riktig" kosthold i 10-20 år kanskje. Endret 12. mai 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Ahh..Sååå, dere mener dette ikke vil fungere?.. Jeg har ikke peiling sjølv. Men meninga er vel at vanne i kroppen skal fordampe? eller...? Er blank på detta. 8593761[/snapback] Fettet forsvinner ikke selv om vannet forsvinner. En bodybuilder kan gjerne bruke dette for å få ut bittelitt mer vann av kroppen før konkurranse, men det har ingen langtidseffekt. Lenke til kommentar
Bakkan Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 Ahh.. Skjønner Ja, jeg vet at sånna på TVshop er folk med Imba kropp fra før av. Så man vil ha fettet, men vannet vil fordampe. Så detta vil være søppel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå