rankine Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 skal kjøpe meg ny musematte til min razer deathadder. Lurer på om det er noen som har noen anbefalinger om hva slags matte jeg bør/ikke bør kjøpe? Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Steelpad 5L om du liker "myke" matter. Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Du bør kjøpe en musematte som er av tøy. Kjøpte en musematte i tøy i en eller annet elektrokjede, funker fett, kostet ikke så mye heller. Deathadder funker bra på tøy. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Razer Pro Pad siden det har sterke sidene til Steelpad men ingen av svakhetene. Steelpad sliter på mushjørnene og hjørnene til Razer serien er EKSTREMT bra. De må du beholde Pro Padden til Razer er dyr men markedets beste. Lenke til kommentar
trojanhorse Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Bare hiver meg på musematte temaet: Jeg har en razer copphead og syntes den funker fint, det eneste jeg har å utsette på er at den blir noe unøyaktig visst jeg ser nøye etter Feks visst jeg tar musen litt til høyre, går pekeren litt til høyre men også oppover på skjermen Som om pekeren går opp en trapp til høyre, og ikke bare beint bort... Kan dette vere musematten? i såfall noen gode anbefalinger? MVH Trojanhorse (Syntes det var unødvendig å lage en helt ny tråd) Endret 11. mai 2007 av trojanhorse Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Razer Pro Pad siden det har sterke sidene til Steelpad men ingen av svakhetene. Steelpad sliter på mushjørnene og hjørnene til Razer serien er EKSTREMT bra. De må du beholde Pro Padden til Razer er dyr men markedets beste. 8589388[/snapback] Pro Pad, er ikke det annet enn en hvit eXact Mat? Vel, man må kanskje vaske den hvite litt oftere Uansett er det en hard og glatt matte som sikkert er bra om du liker ekstremt lav friksjon. Men å er det dette med rusk og støv som en merker litt for godt mellom museføtter og underlag... Steelpad og Steelpad, er fler modeller å velge i. Alt fra den slofsete filla QcK til 4D i metall. Egentlig er det bare 5L-matten som er i særklasse av det Steelpad leverer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå