bjaa Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Jeg har startet en cs klan som SKAL hete MBd, men jeg hvet ike hva det skal stå for! Forslag? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 27. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2002 Hvis du ikke har noe å si så drit i det! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Jeg har startet en cs klan som SKAL hete MBd, men jeg hvet ike hva det skal stå for! Forslag? Hvorfor MÅ klanen hete MBd ? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 27. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2002 Jeg syntes det er litt tøft Lenke til kommentar
glabba Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Hva med Mange Banan dissere .. nei vel! Lenke til kommentar
Varga$ Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Mental boothy dragqueens :o Mortal body dispatchers ...omg, må gi meg mens leken er god 8) Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Jeg har startet en cs klan som SKAL hete MBd, men jeg hvet ike hva det skal stå for! Forslag? å herregud kor teit Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 28. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2002 Jeg har startet en cs klan som SKAL hete MBd, men jeg hvet ike hva det skal stå for! Forslag? å herregud kor teit Hvorfor gidder du å ta deg tid til å klage? Har du ikke noe å si så drit i det! Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Mamma Betalte (for) Drittmaskinen Mannys Bitches Died Mamma Blør Daglig Matte Brunost Dansketur er mange ord som begynner på mbd, men kanskje den sykdommen MBD kan være et tips? husker ikke hva det fulle navnet er nå.. trur det er Minor Brain Dysfunction... Lenke til kommentar
captzalo Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Jeg har startet en cs klan som SKAL hete MBd, men jeg hvet ike hva det skal stå for! Forslag? Morbid Brute Division Mechanized Battle Drones Lenke til kommentar
fAight Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 LOL, som de sier i cs. Hehe, ler meg halvt i hjel av alle forslagene...! Sikkert bare jeg som r overtrøtt. Har ikke lagt meg ennå, skjønner dere javel, natta... Lenke til kommentar
Oslo_Energi Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 MBD står for Minimal Brain Damage. Ikke avskrekkende akkurat H Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Rett skal være rett. MBD står for "Minor Brain Disfunction". Kanskje "Major Brain Disfunction" passer bedre for dere.. Eller hva med "Minor Brain Displacement"? " Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Første gangen jeg har opplevd at noen spør hva klantagen skal bety. Anyway: Meget Bedritne Dimlinger Mummy Blow Dicks eller.no.... *urk* Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Rett skal være rett. MBD står for "Minor Brain Disfunction". Kanskje "Major Brain Disfunction" passer bedre for dere.. Eller hva med "Minor Brain Displacement"? " *ahem* MBD er forkortelse for Minimal Brain Dysfunction; mer eller mindre forlatt betegnelse for det som i dag kalles AD/HD. Så MBD kan jo forsåvidt være et passende navn på klan-folka dine, hva vet jeg Lenke til kommentar
FlaSch Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 "]Major Brain Damage Svin!, jeg hadde så og si "closa" denne tråden med min geniale "Menn Bæsjer Daglig (Ja for det er jo et faktum, er det ikke?) Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Massive Ballistic Destruction? Når det er sagt vil jeg vel egentlig anbefale den vanlige metoden; først finne på hva klanen skal hete, så lage forkortelsen. Dessuten er det ikke morsomt å gjøre narr av andres problemer. Selv om Minor Brain Disfunction vel ikke brukes som diagnose lenger, kan det være litt sårt for mennesker som er berørte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå