edge Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Hadde for to uker siden matte tentamen. Men heldig som jeg er var det en gammel eksamensoppgave som lå ute på nettet, noe lærerne fikk snusen i. Greit nok var jo det, men når folk som lå an til 2-3 plutselig fikk 6 fant de ut at den måtte erklæres ugyldig, så ny prøve måtte gis. Fikk riktignok 5 på den første og, men er godt fornøyd med 5+ og best i klassen I R HAPPIE! Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Gratulerer! Personlig fikk jeg sekser på engelsktentamen vi hadde for to uker siden, stor overraskelse:- ) går i 1. klasse på Allmenn skole=) Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Gratulerer. Fikk 6 til mattetentamen til jul . Endret 10. mai 2007 av oblivion_-__ Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Gratulerer. Fikk 6 til mattetentamen til jul . 8585946[/snapback] Enig i alt. Lenke til kommentar
hauska Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Gratulerer! Fikk 5+ til jul jeg også, og er fornøyd med det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå