jonanders102 Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Av en eller annen undelig grunn er windows brannmuren min slått av om nar jeg skal gå til brannmuren får å sjekke hva som er problemet kommer følgende melding opp: "Kan ikke vise innstillinger for windows-brannmuren på grunn av et uindentifisert problem". Noen som vet hva som kan vere feil eller om du kan laste ned brannmuren på nytt eller noe sånt? Takker for alle svar. Endret 10. mai 2007 av jonanders102 Lenke til kommentar
zonko Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Mener å ha sett spyware som kan gjøre slikt. Legg ut en hijckthi-logg, så kan ekspertene se om de finner noen infeksjoner. Ber om å flytte denne til sikkerhet, der den hører mer hjemme Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Du har ikke noe annet sikkerhetsprogram? Noen av de deaktiverer windows brannmuren om de har sin egen. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Feilpost. Flyttes til forumet for sikkerhet. Lenke til kommentar
jonanders102 Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 Du har ikke noe annet sikkerhetsprogram? Noen av de deaktiverer windows brannmuren om de har sin egen. 8585924[/snapback] Jo jeg har AGV-freeware, men jeg mener å huske at brannmuren var nede lenge før det... og da hadde jeg Norman Virus Contol. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Prøv dette: Hent og pakk ut denne til skrivebordet:reset.zip Det vil ligge to nye mapper på skrivebordet. 1. Åpne mappen FW_reset . Dobbeltklikk regfilen del_Wf, og si ok til regeditor. Gjør det samme med de 3 andre. Restart maskinen. Gå til Start->Kjør, skriv: NETSH FIREWALL RESET og trykk <enter> 2. Åpne mappen SC_reset . Dobbeltklikk regfilen, og si ok til regeditor. Restart maskinen og se om ikke brannmuren din oppfører seg bedre Lenke til kommentar
jonanders102 Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 Prøv dette: Hent og pakk ut denne til skrivebordet:reset.zip Det vil ligge to nye mapper på skrivebordet. 1. Åpne mappen FW_reset . Dobbeltklikk regfilen del_Wf, og si ok til regeditor. Gjør det samme med de 3 andre. Restart maskinen. Gå til Start->Kjør, skriv: NETSH FIREWALL RESET og trykk <enter> 2. Åpne mappen SC_reset . Dobbeltklikk regfilen, og si ok til regeditor. Restart maskinen og se om ikke brannmuren din oppfører seg bedre 8587868[/snapback] Fantastisk! Det funka faktisk Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå