thehook2 Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Har tenkt å oppgradere fra stock viften til en ny, primært pga mindre støy, men også kanskje for mer effektiv kjøling. Har funnet to som synes virker fine, Zalman CNPS9700 og Zalman CNPS7700, og i den forbindelse lurer jeg på om noen har noen forslag/erfaringer til disse? CNPS9700 skal passe bra til mitt hovedkort (Asus P5W DH Deluxe), men mer usikker på CNPS7700... Også lurer på om noen vet noe om forskjellen mellom Zalman CNPS9700LED og Zalman CNPS9700NT, bortsatt selvsagt fra de åpenbare?! Inneholder den ene mer aluminium enn den andre? Kobber fører varme bedre enn aluminium? Er det noen som vet om merkbare forskjeller? Endret 10. mai 2007 av thehook2 Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Hei! Har selv 9700LED utgaven og er for såvidt fornøyd med den. Ville i dag heller gått for en thermalright 120 extreme eller nochtua nh-u 12f. De kommer generelt bedre ut i tester. Endret 10. mai 2007 av -LIKMARK- Lenke til kommentar
thehook2 Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 Hei! Har selv 9700LED utgaven og er for såvidt fornøyd med den. Ville i dag heller gått for en thermalright 120 extreme eller nochtua nh-u 12f. De kommer generelt bedre ut i tester. 8584726[/snapback] Mm. Ikke umulig at jeg går for 7700 utgaven pga trur den fungerer bedre med det nye kabinettet (Silverstone TJ07) og kjølinga der. Den har en litt anna løsning enn flest, med luftinntak bak og utblåsning over... Et flat format av CPU-kjøler fungerer vel ratt bedre her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå