Jolo Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Nå har det seg slik at jeg gjorde noe dumt. Jeg fant faktisk på at jeg ville instalere linux (ubuntu, den nyeste etter eller annet gård greie). Men likte ikke linux så ville fjerne det. Det var sikkert enkelt tenkte jeg, så jeg åpna windows og skulle formatere hardisken, men det var vekk. I alle fall under min datamaskin. Det var da jeg tenkte, la oss prøve partition magic, og se hvordan det går. Men nei da. Fant hardisken, men den ville ikke la seg formatere. Prøvde flere ganger men fikk den same feilmeldingen hele tiden. Så nå er jeg dømt til å bli evig linux bruker, eller finnes det muligheter for en liten stakkars som vil ha hardisken sin tilbake til gode gamle windows? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Control Panel -> Administrative Tools -> Computer Management -> Disk Management. Her ser du den. Du finner den ikke under My Computer fordi disken ikke er formatert med et filsystem som Windows bruker. Uansett, i Disk Management kan du høyreklikke på disken og velge format. Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Denne posten høyrer egentlig heime på windows delen av forumet... For å formatere partisjonen som du har hatt ubuntu på, så må du forandre type på den, eller slette den og oprette ein ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå