Feltherre Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Hei Jeg har et problem her med,Opera som bare gjelder på Japan Foto sine sider.Når jeg feks trykker "Kjøp",så kommer denne feilmeldingen opp "<shop.japanphoto.no> You must specify Bokføringsgruppe - firma in Kunde Nr.=''." Og et par sekunder senere så kommer denne opp: "<shop.japanphoto.no> Problemer med forbindelsen. Prøv på nytt?" Noen som kan hjelpe meg her? Takker for alle svar Endret 10. mai 2007 av Feltherre Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Problemet ligger nok på Japan Fotos sider, og ikke i Opera. Har du prøvd å gjøre det samme i en annen browser, som for eksempel Firefox eller Internet Explorer? Om du opplever det samme der, bør du kontakte Japan Foto. Lykke til! Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 De er nok en av de sidene som følger internet explorer spesifikke standarder (desverre). Prøv IE eller firefox. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 hmm,ja fant ut at det bare gjelder Japanfoto sine sider,så må bruke IE da. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 Hei snakte netopp med Japn foto,fikk dette svaret tilbake: Hei Dette er en feil hos oss, kan du bruke explorer eller firefox fungerer det greit. Vi kommer med nye internett sider om kort tid, som også da skal støtte Opera. Gleder meg! Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Ja, det er bra å presse litt på så det ike blir noe MS monopol på webstandardene som brukes Lenke til kommentar
1915 Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor HeiJeg har et problem her med,Opera som bare gjelder på Japan Foto sine sider.Når jeg feks trykker "Kjøp",så kommer denne feilmeldingen opp "<shop.japanphoto.no> You must specify Bokføringsgruppe - firma in Kunde Nr.=''." Og et par sekunder senere så kommer denne opp: "<shop.japanphoto.no> Problemer med forbindelsen. Prøv på nytt?" Noen som kan hjelpe meg her? Takker for alle svar 8584279[/snapback] Firefox? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor HeiJeg har et problem her med,Opera som bare gjelder på Japan Foto sine sider.Når jeg feks trykker "Kjøp",så kommer denne feilmeldingen opp "<shop.japanphoto.no> You must specify Bokføringsgruppe - firma in Kunde Nr.=''." Og et par sekunder senere så kommer denne opp: "<shop.japanphoto.no> Problemer med forbindelsen. Prøv på nytt?" Noen som kan hjelpe meg her? Takker for alle svar 8584279[/snapback] Firefox? 8627715[/snapback] Det løser ikke problemet i Opera om han installerer Firefox. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor HeiJeg har et problem her med,Opera som bare gjelder på Japan Foto sine sider.Når jeg feks trykker "Kjøp",så kommer denne feilmeldingen opp "<shop.japanphoto.no> You must specify Bokføringsgruppe - firma in Kunde Nr.=''." Og et par sekunder senere så kommer denne opp: "<shop.japanphoto.no> Problemer med forbindelsen. Prøv på nytt?" Noen som kan hjelpe meg her? Takker for alle svar 8584279[/snapback] Firefox? 8627715[/snapback] Det løser ikke problemet i Opera om han installerer Firefox. 8629038[/snapback] Akkurat,så jeg får bare vente på ny nettside, Lenke til kommentar
1915 Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor HeiJeg har et problem her med,Opera som bare gjelder på Japan Foto sine sider.Når jeg feks trykker "Kjøp",så kommer denne feilmeldingen opp "<shop.japanphoto.no> You must specify Bokføringsgruppe - firma in Kunde Nr.=''." Og et par sekunder senere så kommer denne opp: "<shop.japanphoto.no> Problemer med forbindelsen. Prøv på nytt?" Noen som kan hjelpe meg her? Takker for alle svar 8584279[/snapback] Firefox? 8627715[/snapback] Det løser ikke problemet i Opera om han installerer Firefox. 8629038[/snapback] sinnataggen gitt :!: Endret 16. mai 2007 av 1915 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå