mad_arab Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Noen som har erfaring med å blande brikker på Nforce4? En kamerat har A8N-SLI Premium, og en 1 år gammel Veritech 1Gb brikke. Nå skal det oppgraderes, men Veritech 1Gb koster 200kr mer enn Kingston 1Gb. Burde det gå greit å blande? Lenke til kommentar
Tramell Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Noen som har erfaring med å blande brikker på Nforce4? En kamerat har A8N-SLI Premium, og en 1 år gammel Veritech 1Gb brikke. Nå skal det oppgraderes, men Veritech 1Gb koster 200kr mer enn Kingston 1Gb. Burde det gå greit å blande? 8584214[/snapback] 200 KR?? Spar ei uke til da Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 Når det er snakk om 500 vs 700kr så er det faktisk litt penger. Kanskje jeg selv hadde betalt ekstra, men det er ikke like aktuelt her... Jeg lurer altså på om noen har blandet merker, og fått problemer pga det.. Er forsåvidt også litt interessant om jeg kan stole på at Veritech bruker samme brikker 1 år senere... Lenke til kommentar
Tramell Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Sorry, mente bare at det er best med samme merke/type, så slipper du eventuelle komptibilitetsproblemer som KAN oppstå, så....... Ja, det går å blande merker, men fordel hvis de har samme timings eller bedre, slik at det ene minnet ikke hemmer det andre. Så kan personen trygt prøve å OC litt også, hvis samme merke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå