Wild Berries Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Ta med sprit, kondom og en pinne! (Pinnen kan du eventuelt finne i skogen) Sjenk en kamerat sønder og sammen med spriten (viktig at det er en kamerat, eller en annen av det mannlige kjønnet). Deretter når han forsvinner mentalt fra omverdenen ruller du ut kondomen, trer den på pinnen, for så å dytte den opp i guttens endetarm. Deretter lirker du pinnen sakte ut, så kondomen sitter fast i mannens åpning. Så er det bare å liste seg ut av teltet, og vente på at kameraten din våkner. Det er viktig du ALDRI sier til han hva som hendte. Da kommer han til å gå og lure resten av livet om hva som skjedde den natten. 8584961[/snapback] Vennlig Hilsen W_B PS: 012345678901234 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 La kondomen være dyyypt inni til han bæsjer den ut. Sett the quest? 8585017[/snapback] Om det er den "dokumentaren" om de som skal skaffe han fyren et ligg, så har jeg sett den ja 8585082[/snapback] me2. Dritkjedelig og uinteresang film. Det var kult med L-teorien. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Smør Nugatti på en buttplug og plassér den strategisk ved siden av en kompis som sover. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Her er et godt tips! Blir sikkert en slager hvis du kaster en bøtte inn i småripsteltet om natten. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Det er vel ganske tørt ute nå, så å leke med flammer vel ingen veldig god ide, aknskje også selv om det ikke er ordentlig tørt. Og jeg veit det er fryktelig morro å våkne med tannkrem smurt utover hele soveposen, kan også bli en veldig fin renseriregning på den også Men ellers så støtter jeg opp: Sprit Kompis Kondom Pinne Eller sjenke to stykker drita fulle, sørge for at begge sovner i nærheten av hverandre, dra av begge buksene, og klin nugatti, eller helst hundebæsj på kølla til han ene, og sørg for at andremann er litt sår i baken Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Jeg er tydeligvis den eneste som synes det er bedre å ha de gøy sammen med andre enn å ha det morro på andres bekostning... Knalltips til telttur: - Gitar med tilhørende trubadur - Assorterte matvarer (prøv å steike en grandiosa på bålet f.eks. ... jeg kan avsløre at den blir godt stekt under og kokt oppå, og kun egner seg som skjeneplate i etterkant) - Kortstokk er en slager - mp3 spiller med høyttalere - fiskestang (om det er vann i nærheten) - badetøy (samme kriterie som over) - alkohol er vel flott, men kommer vel ann på hvilken klasse vi snakker om her (så lenge dere er over 16 er det helt normalt i mine øyne) Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Kortstokk til klespoker, viss det er fine jenter der. Støtter den, tu30r6. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Jasså, skal dere på teltur? (Tel = ås/bakke på hebraisk) Måtte bare kommentere dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå