Gå til innhold

morsomme ting til teltur

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg husker at på leirskolen putta noen seigmenn i ørene, munnen og nesa mi mens jeg sov.

Så kommer læreren inn og tar de på fersken, jeg våkner av bråket, og starter å hive seigmenn på læreren :(

Men altså, seigmenn funker fett. Tannkrem er også en klassiker.

Hvis du er hendig, så kan du lage noe som ligner på bjørnespor, snike deg rundt utenfor teltene, og late som du er en bjørn. ^^,

Lenke til kommentar

Kjøp en falsk hundebæsj i en lekebutikk, ta den og en boks Nugatti/Sjokade med på turen, imponér jentene. Hvis de ikke blir imponert ved første forsøk, prøv igjen, og igjen, og igjen, og igjen.

Hvertfall det jeg gjorde på leirskole. Jeg danset alene hver kveld, men det var verdt det. Story of my life, i grunnen.

Lenke til kommentar

Takk for svar folkens, forsett. Vil bare si at jeg skal på teltur ikke leirskole.

gummibjørner hørtes smart ut hehe.

Har noen noe bra tips til hvordan jeg kan skremme noen så mye at de nesten dæver?

Eller noe som er ekstremt morsomt å gjøre på folk som sover hehe?

Lenke til kommentar

Ta med sprit, kondom og en pinne! (Pinnen kan du eventuelt finne i skogen)

Sjenk en kamerat sønder og sammen med spriten (viktig at det er en kamerat, eller en annen av det mannlige kjønnet). Deretter når han forsvinner mentalt fra omverdenen ruller du ut kondomen, trer den på pinnen, for så å dytte den opp i guttens endetarm. Deretter lirker du pinnen sakte ut, så kondomen sitter fast i mannens åpning.

Så er det bare å liste seg ut av teltet, og vente på at kameraten din våkner. Det er viktig du ALDRI sier til han hva som hendte. Da kommer han til å gå og lure resten av livet om hva som skjedde den natten.

Lenke til kommentar

Sjenk en kamerat sønder og sammen med spriten (viktig at det er en kamerat, eller en annen av det mannlige kjønnet). Deretter når han forsvinner mentalt fra omverdenen ruller du ut kondomen, trer den på pinnen, for så å dytte den opp i guttens endetarm. Deretter lirker du pinnen sakte ut, så kondomen sitter fast i mannens åpning.

Så er det bare å liste seg ut av teltet, og vente på at kameraten din våkner. Det er viktig du ALDRI sier til han hva som hendte. Da kommer han til å gå og lure resten av livet om hva som skjedde den natten.

8584961[/snapback]

Haha! second that!

Lenke til kommentar

8584961[/snapback]

Sett the quest?

Lenke til kommentar

Ta med MASSE rødsprit. Det koste vi oss med på klasseturen vår. Vi helte det runt om kring, og tente på. og vi gjorde eksperimenter og tente på ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...