spøkelset Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Har bare mulighet til å trene følgende dager: tirsdag, onsdag ,torsdag og lørdag /søndag. Har vært innom mange programmer, men har ikke hatt noen stor fremgang på noen av dem. Mitt ønske er å bygge muskler og bli større og sterkere så raskt som mulig. Mest sannsynlig har jeg nok gått meg vill i jungelen av forskjellige treningsteorier og programmer og vet ikke lenger hva jeg skal gjøre. Trenger derfor et skikkeli program med dokumentert effekt som kan passe inn i min hverdag, da jeg bare har tid til å trene 3- splitt. Fra før av har jeg trent ca 1 år. Er 18 år, ca 185 høy og veier 85 kg Endret 10. mai 2007 av s¤p¤1 Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Har vært innom mange programmer, men har ikke hatt noen stor fremgang på noen av dem. 8584133[/snapback] Jeg tipper at kostholdet ditt ikke holder. Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 Har vært innom mange programmer, men har ikke hatt noen stor fremgang på noen av dem. 8584133[/snapback] Jeg tipper at kostholdet ditt ikke holder. 8584544[/snapback] Prøver så godt jeg kan. Føler det er ganske bra. Det er mange andre med verre kosthold enn meg som har nådd lenger enn meg for å si det sånn. Kanskje det blir for lite å trene hver muskelgruppe 1 gang per uke? Kanskje jeg burde trene hver muskel 2 ganger? Noen som har erfaringer med helkroppsprogram? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Vel hvis du ikke trener hardt nok er å trene 1 muskelgruppe i uken for lite. Er som regel enklere å balansere en splitt hvor du trener musklene 2 ganger i uken eller ett fullkroppsprogram. Fullkroppsprogram kan være ganske effektivt, men det burde være bra gjennomført så du får trent absolut hele kroppen pr. økt Endret 10. mai 2007 av DNA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå