Gå til innhold

Trenger skikkelig program

Anbefalte innlegg

Har bare mulighet til å trene følgende dager: tirsdag, onsdag ,torsdag og lørdag /søndag.

Har vært innom mange programmer, men har ikke hatt noen stor fremgang på noen av dem. Mitt ønske er å bygge muskler og bli større og sterkere så raskt som mulig. Mest sannsynlig har jeg nok gått meg vill i jungelen av forskjellige treningsteorier og programmer og vet ikke lenger hva jeg skal gjøre. Trenger derfor et skikkeli program med dokumentert effekt som kan passe inn i min hverdag, da jeg bare har tid til å trene 3- splitt.

Fra før av har jeg trent ca 1 år. Er 18 år, ca 185 høy og veier 85 kg

Endret av s¤p¤1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har vært innom mange programmer, men har ikke hatt noen stor fremgang på noen av dem.

8584133[/snapback]

Jeg tipper at kostholdet ditt ikke holder.

8584544[/snapback]

Prøver så godt jeg kan. Føler det er ganske bra. Det er mange andre med verre kosthold enn meg som har nådd lenger enn meg for å si det sånn. Kanskje det blir for lite å trene hver muskelgruppe 1 gang per uke? Kanskje jeg burde trene hver muskel 2 ganger? Noen som har erfaringer med helkroppsprogram?

Lenke til kommentar

Vel hvis du ikke trener hardt nok er å trene 1 muskelgruppe i uken for lite.

Er som regel enklere å balansere en splitt hvor du trener musklene 2 ganger i uken eller ett fullkroppsprogram.

Fullkroppsprogram kan være ganske effektivt, men det burde være bra gjennomført så du får trent absolut hele kroppen pr. økt :)

Endret av DNA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...