tidus2k4 Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 Snakker med en dude fra Usa på nettet innimellom.. kjøper litt spill annenhvergang og låner bort account info så den andre også kan laste ned Er lov å laste ned spill man kjøper på opptil 5 maskiner tror jeg.. så hvorfor ikke benytte det Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Skulle ikke Calling all Cars komme på Europeisk PS-Store i dag? Jeg har lyst å prøve dette spillet, og hadde for meg at det skulle komme 18. mai. Noen som vet en konkret dato for Euro-release? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Ingen Calling All Cars som jeg har sett ennå, men vi fikk Q-Bert da. Noen som har prøvd eller? Var ganske billig da, rundt 20-30kr. Lenke til kommentar
rsarsa Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Q-bert ja.... For å uttrykke min mening: Jeg kjøpte driten og gråter enda. Billig var det, men veit ikke om det hjelper nok. Mye billig på Europris og.... Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Hahaha! Qbert? Seriøst?! Hadde det på den gamle mobilen min... Det sugde... Hvor blir CaC av? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 25. mai har jeg lest nå. Men etter hvert som det ikke kommer, så skrur folk bare datoen 7 dager bak. Siden PSstore typisk legger ut slike spill om fredagen, og det ikke kom 18. mai, så skriver man nå 25. mai. Så blir det 1. juni, 8. juni osv... Vi vet rett og slett ikke når det kommer. Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Såå... Er spillet ute ennå eller hva? Orker ikke å sjekke selv :!: Lenke til kommentar
Bubba-S Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 .... hmmfr... bare traileren kom i dag... Lenke til kommentar
neo2001 Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 faen, jeg er skuffa.... q-bert på oss i løpet av 10-14 dager holder ikke. spesielt når man ser alt snadderet som er på live arcade; DIRT, Forza 2, Pirates..., Catan etc, etc. .... hmmfr... bare traileren kom i dag... 8700769[/snapback] Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 har det vært update allerede? det var rart Lenke til kommentar
SanStian Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 fy faen.. det her er tåpelige greier... to uslige små trailere som har ligget på US Store i ukesvis Merker at jeg begynner å bli småsur her jeg sitter hvis ikke vi får noen bra demoer eller noen spill snart nå, så vet jeg ikke hva jeg gjør... Er dritt lei av å bli like skuffa hver fredag når jeg åpner PS Store for oppdateringer! Er greit nok at vi fikk en god oppdatering av firmwaren igår,men det får da være grenser Når Xbox live marketplace får flere demoer pr. uke enn det vi får pr. måned så er det noe rart Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Er det en ny Spiderman-trailer som har kommet, eller har de relansert den gamle? Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Nok ei gigant-oppdatering i butikken, ja. Eigentleg hadde eg ikkje store forventningar til at Calling All Cars skulle komme i dag, sidan det stod på Eurogamer at det truleg kom i Juni, men når eg såg tittelen med store bokstavar på framsida trudde eg ein augneblink at det hadde komt. Skuffande. Eg synest dette er for dårleg. Kvifor må vi vente fleire veker lengre på ting som er ferdiglaga, og blir distribuert over ei nedlastingsteneste? Kay Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Det må da virkelig være en grunn til dette Vurderer virkelig å sende en mail til SCEE og spørre hva som tar så lang tid på den Europeiske butikken.. Lenke til kommentar
rsarsa Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Kanskje vi ikke er prioritert i samme grad, eller at de ikke har resurser? Har i alle fall blitt frustrert jeg og. Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Kanskje vi ikke er prioritert i samme grad, eller at de ikke har resurser?Har i alle fall blitt frustrert jeg og. 8705317[/snapback] Jeg tipper det er et lite "stunt". Dvs. noen ting slepper de først i Europa, noen ting først i USA. Det som da skjer, er at de i Europa går rundt og venter og venter, nesten som julaften.. FAEN VI VIL HA SPILLET NÅ!! Tenker folk og vips.. Det er vel en slags indirekte markedsføring ,da alle vet at slike ting sprer seg raskt over internett :-) Det er min teori.. Det er jo ingen teknisk umulighet å lansere samme spillet begge steder! Det er jo samme spill liksom Og lansering er jo bare elektronisk, hehe.. Jeg har lyst på source of pain.. ugh! I want it now! Calling All Cars vet jeg ikke om jeg vil ha, med mindre det er überfett da.. ser litt kult ut.. Vet noen om det støtter online gaming? Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Kanskje vi ikke er prioritert i samme grad, eller at de ikke har resurser?Har i alle fall blitt frustrert jeg og. 8705317[/snapback] Det kan vel muligens ha med at alt skal gjøres om til bl.a. fransk, tysk, italiensk, spansk, polsk, russisk, tjekkisk, kroatisk, gresk, flamsk, islandsk, finsk, dansk, svensk og norsk.. Men ja, det er forsvinnende lite som foregår på PS sjappen for tiden.. Og Qbert?? WTF.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå