Nautique Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Lurer på hvilken produsent jeg burde velge, har planer om å kjøpe 8800 GTX, men jeg vet ikke om jeg skal velge Asus, Xfx, Gainward, MSI eller Gigabyte? Håper dere kan komme med noen bra forslag ;D Lenke til kommentar
Agrippa Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Spiller ingen rolle, de bruker alle Nvidias referansedesign uansett. Med mindre du bryr deg om greiene som følger med på lasset så kan du trygt kjøpe det billigste. Endret 10. mai 2007 av Agrippa Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Noen produsenter som f.eks XFX, Gainward og eVGA har overklokkede versjoner av kortene sine. Noe som er forholdsvis unødvendige utgifter da de ekstra prosentene med ytelse er noe man lett kan skaffe selv ved å overklokke de billigere versjonene. Ellers så er kjøleløsninger og det meste annet likt på nesten alle kort. Så man kan, som nevnt, likesågodt gå for det billigste alternativet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå