katet Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Har kanskje eksamen i nesteveke å det betyr snart vidaregåande. Eg har søkt på elektro som første, å lurer difor på kva ein bør ha for å komme inn. Det er i år mange søkarar på elektrolinja på Sogndal Vidaregåande. Men nokon som veit slek ca. kor mykje ein bør ha ? Endret 10. mai 2007 av katet Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Dette bør du nesten spørre skolen du har søkt deg inn på. Men jeg kjenner folk som har kommet inn på elektro med alt fra 2,5 til 3,5 - dog, dette var for to-tre år siden. Lykke til! Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Det varierer fra skole til skole, og fylke til fylke. Noen ganger er det sykt lett å komme inn, andre ganger er det litt vanskeligere men absolutt overkommerlig. Du må spørre rådgiver, ser på internettsiden osv. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Vil tro du kommer inn på elektro uansett, så lenge du har søkt flere elektroskoler en sogndal Hva slags snitt har du? Lenke til kommentar
katet Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 Takker Tipper eg får snitt på 3,6 eller noke i den duren. Det var ganske mange søkarar så ein må sikkert ha høg snittkarakter for å komme inn.. Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Takker Tipper eg får snitt på 3,6 eller noke i den duren. Det var ganske mange søkarar så ein må sikkert ha høg snittkarakter for å komme inn.. 8588916[/snapback] Da kommer du deg sikkert lett inn Lykke til Lenke til kommentar
katet Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 Takk! Håper eg kjem inn! Lenke til kommentar
katet Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 Rekna ut i går att gjennomsnittet mit var 3,64.. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) Dette bør du nesten spørre skolen du har søkt deg inn på. Men jeg kjenner folk som har kommet inn på elektro med alt fra 2,5 til 3,5 - dog, dette var for to-tre år siden. Lykke til! 8585864[/snapback] Elektrofag er en av de linjene på VGS som har utviklet seg mye de siuste årene, for 10 år siden var elektro som oftest en linje for de som ville slaske seg i to år. No offence Endret 26. juni 2007 av Mott Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå