endabedre Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 ei lurte på om dere har noen tips til meg som har utrolig rask forbrenning (heldig/uheldig?) Har vært tynn hele livet har prøvdt å trene før (fra når jeg var 18 til 20 år ) men gav opp siden jeg ikke klarte å legge på meg. ble sterkere og følte meg bedre men gikk ikke opp i vekt. Spiser utrolig mye for størrelsen min (mange personer har kommentert dette) tenkte jeg skulle begynne å trene igjen så jeg tenkte dere hadde noen tips? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Det holder ikke bare å spise mye, det har en del å si med hva du spiser også. Og hvor mye er "mye" ? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 De fleste som tror de spiser mye, spiser som regel ikke mye. Sett opp hva du omtrent spiser hver dag så kan vi se om det er mye eller lite og hva som burde gjøres om Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Hvis du ikke spiser 5-8 måltider om dagen, så spiser du ikke ofte nok om dagen. Spiser du for lite proteiner og karbohydrater vil du ikke gå noe spesielt opp i vekt. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Mye karbohydrater;) Har samme greie på gang noe som plager vettet av meg. Endret 11. mai 2007 av dicktator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå