Gå til innhold

Command and conquer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har akkurat spilt gjennom spillet som GDI. Historien er full av klisjeer og dårlig skuespill :p, men kan like den til tider. Men synes det ofte er direkte uengasjerende. Man får liksom ikke den følelsen av at man MÅ spille ett brett til. Ellers er spillet akkurat som de andre spillene, bare med noen nye units og bedre grafikk. Men det er morsomt mot venner. Men jeg personlig mener dette er spill som er skapt rundt konseptet med tastatur og mus.

Lenke til kommentar

Det funker faktisk veldig bra på konsoll. Hadde aldri trodd jeg skulle like RTS uten mus og tastatur, men der tok jeg feil :) Synes klisjeer og dårlig skuespill er litt av sjarmen da, husker C&C 1 og Red Alert hvor mye av motivasjonen til å klare et oppdrag var å få se neste filmsekvens.

Lenke til kommentar

Ett kjempe bra spill, som jeg nettopp fullførte med GDI på pc(begynt med NOD nå). Nå har jeg planer om å fullføre det på Xbox 360 versjonen også. Kontrollen er overraskende bra ja, som jeg ikke hadde trudd :!: Uvant i starten, men flott når man får det inn :thumbup:

Endret av master_al
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...