AtheusNor Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Spillet hare fått relativt god mottagelse. Jeg har demoen og synes det skambra! Er det noen av dere som skal skaffe dere spillet? Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Godt mulig, har spilt demoen i filler og er sulten på mer. Tror nok jeg plukker dette opp i Juni en gang. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Har akkurat spilt gjennom spillet som GDI. Historien er full av klisjeer og dårlig skuespill , men kan like den til tider. Men synes det ofte er direkte uengasjerende. Man får liksom ikke den følelsen av at man MÅ spille ett brett til. Ellers er spillet akkurat som de andre spillene, bare med noen nye units og bedre grafikk. Men det er morsomt mot venner. Men jeg personlig mener dette er spill som er skapt rundt konseptet med tastatur og mus. Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Det funker faktisk veldig bra på konsoll. Hadde aldri trodd jeg skulle like RTS uten mus og tastatur, men der tok jeg feil Synes klisjeer og dårlig skuespill er litt av sjarmen da, husker C&C 1 og Red Alert hvor mye av motivasjonen til å klare et oppdrag var å få se neste filmsekvens. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Ett kjempe bra spill, som jeg nettopp fullførte med GDI på pc(begynt med NOD nå). Nå har jeg planer om å fullføre det på Xbox 360 versjonen også. Kontrollen er overraskende bra ja, som jeg ikke hadde trudd :!: Uvant i starten, men flott når man får det inn Endret 10. mai 2007 av master_al Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Har ikke denne C&C-utgaven et nummer i rekken, og har ikke denne tråden et formål, som du kan legge til i emnetittelen slik at emnetittelen faktisk beskriver hva tråden omhandler? Lenke til kommentar
TST Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Jeg ser ikke helt poenget med en generell tråd - med et dårlig emnefelt - for alle som skal kjøpe Command & Conquer 3. Stenger denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg