Bister Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 jeg sitter og hører på musikk også plutselig begynner høytalerne og skurre, kan bare gi en lite dytt oppå forsterkeren eller skru den av og på så funker det som det skal igjen. har: eltax avr 800 forsterker og eltax concept 600 høytalere. noen som vet? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Kontaktfeil...? Sjekk ledninger. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 har sjekket nå, det var ingen feil. Men er ikke alltid det kommer, kommer bare innimellom, så får se om det kommer igjen Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg får det også fra tid til annen med mine høytalere, der er det bare at den ene kontakten noen ganger mister kontakten, og da skurrer det. Kan godt hende det samme skjer hos deg. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 nå har det ikke kommet på flere dager så det er nok i orden nå satt i kablene ordentlig og sånt bare så funker det vettu =) takker for svar,.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå