CeSium Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 noen som vet om noen nettsider jeg kan lage en kul e-post adresse med? som jeg kan bruke med msn Lenke til kommentar
Holten Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Øøøhm...? Hva mener du nå?? :!: Mener du f.eks [email protected] eller noe sånn? Forklar litt bedre Lenke til kommentar
CeSium Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 Øøøhm...? Hva mener du nå?? :!: Mener du f.eks [email protected] eller noe sånn? Forklar litt bedre 8583764[/snapback] ja mener noe sånt. feks [email protected] osv..du skjønner..ikke super mann da men Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Tror Portalen.no er stedet du leter etter Endret 10. mai 2007 av wilzoo Lenke til kommentar
CeSium Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 åssn kan jeg logge på msn med en sånn konto? Lenke til kommentar
LNaitsirhC Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Du går innpå http://login.live.com/ og trykker på Sign up for an account. Så velger du at du allerede har en epost addresse. Lenke til kommentar
Warz Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Hvis du gidder bruke 100 kroner i året ville jeg skaffa meg domene og hosting. [email protected]... Det er ganske kult... I tillegg har du muligheten til å lage hjemmesiden med fornavn.etternavn.com eller bare etternavn.com, eller kanskje du vil bytte ut fornavn med noe annet osv Lenke til kommentar
Stimani Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Eller, så kan du finne på noe gøy med hotmail. F.eks: [email protected] , det er ganske morsomt i visse kretser. Lenke til kommentar
Bulletride Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 For et par år siden kunne man opprette en mailadresse på weed.com... Men jeg tror noen kjøpte domene, for nå funker det ikke lengre =/ Jeg rakk heldigvis å få meg en [email protected] adresse Lenke til kommentar
Warz Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 For et par år siden kunne man opprette en mailadresse på weed.com... Men jeg tror noen kjøpte domene, for nå funker det ikke lengre =/ Jeg rakk heldigvis å få meg en [email protected] adresse thumbs.gif Bare synd den egentlig er helt verdiløs uten e-mail. (hvis ikke det er greit for deg at noen kanskje sender deg en mail til hotmail addressen som du aldri mottar) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå