Bruker-88036 Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Hei. Er det noen som syns noe om dette bildet? De skinnende vinduene syns jeg selv er plagsomt. (Bildet blir nok ikke brukt til noe annet enn at det blir liggende begravd blandt alle de andre for all tid. :!: ) Endret 11. mai 2007 av pybalto Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Foruten de skinnende vinduene, synes jeg bildet var fint. Om det var hensikten å ta bilde av flagget med festningen i bakgrunnen, burde du fokusert på flagget og fått det litt mer synlig. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 Takk for tilbakemeldingen. Jo, kanskje flagget også burde vært helt utfoldet. Jeg prøvde ta bilde der flagget var synlig. Med tele, 300mm, og en crop etterpå. En ting jeg liker er at det blåser rett vei. Om flagget var vendt andre vei, og tror jeg bare hadde blitt rart.. eller..? Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Vanskelig å gi kritikk på et så lite bilde... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå