Rescue me Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Selv synes jeg de burde gjort det i motsatt rekkefølge og gitt vanlig intervju først, deretter luke ut de som ikke kan sine saker. Grunnen er at karismatiske salgspersoner med ganske mye musikkkunnskap er mye bedre en totale musikknerder i en slik stilling. På en annen side er det jo det platekompaniet spiller på, så jeg forstår de godt. Det er tross alt grunnen til at jeg handler der. Det tar nok en del lengre tid da siden jeg tror vanlig intervju tar lengre tid enn denne testen. De tar sikkert også en del folk med til andre runde så de vil jo mest sansynligvis få en karismatisk person med mye kunnskaper om musikk, film og spill . hehe alle går for de samme stillingene ja. Derfor jeg aldri fikk jobb som ung. Spørs hva du definerer som ung. Hvor gammel må/bør man være for å søke jobb hos Platekompaniet? Tror det er mange søkere der så er nok en fordel å være over 20 i hvert fall. Hvis du er under 18 år så tror jeg ikke du har sjanse på jobb. Lenke til kommentar
Vizzy Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Kunne ikke tenkt meg å jobbe på Platekompaniet. Veldig ensidig jobb. Stable varer og stå i kassa. Hektiske dager i helgene. Og lønn er vell ikke noe å skryte av ? Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Skryt av at du kan finne nakenbilder av Justin Timberlake på nettet, så er du inne! Lenke til kommentar
sigz Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg har akkurat fått jobb på den nye Platekompaniet butikken som åpner i den utbygde delen av Jessheim Storsenter på onsdag. Er 18 år, og vet om to 17 åringer som også har fått jobb. Om det er fler vet jeg ikke. Synes intervjuene gikk greit, men trodde vel egentlig jeg ikke hadde den største sjansen, det var jo utrolig mange på "prøven" og alt det der. Men det gikk fint, og var der å hjalp til i går. Fin, stor, ny butikk : ) Tar imot spørsmål hvis det er noen som lurer på noe. Ikke at jeg har såå mye erfaring å dele ennå men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå