John-Abruzzi Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 til i mårra skal jeg skrive en og en halv side "skriv minst ei og ei halv side på pc om kva val DU meiner vi menneske må ta for at alle folk på jorda skal kunne ha ei trygg og god tilvere i fremtida" noen som vet om en stil jeg kan kopiere eller viss du gidder kan du jo skrive en til meg plis Lenke til kommentar
Sagan Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) delete Endret 25. april 2009 av Lermuin Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Støtter Bratsberg, dette er ganske enkelt og kjapt unnagjort. Bare skriv noe politisk korrekt ala uff og fysj, denne globale oppvarmingen må vi få slutt på, vi må redusere klimagasser og whatnot. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 jeg klarer aldri å skrive 1.5 side med slik men skal prøve Lenke til kommentar
Sagan Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) delete Endret 25. april 2009 av Lermuin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå