Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Komplimang til brøst.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor skal du si at ho har fine pupper? Hm?

 

Hva er vitsen.. Det er ikke noe poeng i å si noe om utseende hennes i det heletatt!

 

Skal du si noe fint om henne, så legg merke til at hvis ho har ordna seg ekstra på håret osv, så nevner du det og sier en positiv kommentar, for å vise at du ser at ho har ordna seg for deg (eller andre for den saks skyld)!

Endret av Twingy
Lenke til kommentar
Hvorfor skal du si at ho har fine pupper? Hm?

Hva er vitsen.. Det er ikke noe poeng i å si noe om utseende hennes i det heletatt!

8587877[/snapback]

Fordi jenter liker å høre at de ser bra ut.

8587885[/snapback]

 

Ja, hvem liker ikke det? Men når du får høre det samma hver gang hele tiden, da mister det betydningen. Og uansett så får man ikke noe mer drag fordi om man sier "Åh, du har deilige pupper azzz"

 

Pluss at jeg mener OM kroppen hennes. Ikke det som er rundt.. Klær, hårfrisyre, osv.

Endret av Twingy
Lenke til kommentar

Nå skal jeg vel ikke snakke for alle her inne, men har på følelsen av at gutter flest ikke bryr seg så veldig om klærne jenter har på. Det er kun ekstreme ytterpunkter som skiller seg ut, alt mellom er vanlig og fint ^^

 

Men igjen, kan jo hende det bare er meg :\

Lenke til kommentar
Nå skal jeg vel ikke snakke for alle her inne, men har på følelsen av at gutter flest ikke bryr seg så veldig om klærne jenter har på. Det er kun ekstreme ytterpunkter som skiller seg ut, alt mellom er vanlig og fint ^^

 

Men igjen, kan jo hende det bare er meg :\

8588092[/snapback]

 

Jeg bryr meg ikke hvilke klær jentene har på seg. Heller ikke hvordan de er på håret eller hvordan sminken er. Jeg vet hvordan de kan se ut, og da driter jeg i om de dropper sminken en dag.

 

Er dte slik at jentene også tenker slik ang. håret til guttene?

Om en glemmer voks'n i håret en dag, er det noe jentene bryr seg om?

 

Jeg kan aldri tenke meg å komme på skolen med håret slik det er når jeg har vasket det, da er jeg fæl på håret...

 

Liten avsporing, men det blir litt av det samme som jentene kan si til meg.

 

En gang kom det en jente å sa "Fy faen for en deilig mage du har!"

 

Jeg skjønte ikke mye, før jeg fikk vite at noen hadde snikfotografert meg uten t-skjorte...

 

 

Å nå er ikke magen min den mest veltrente, men noen antydninger til six-pack er det...

Lenke til kommentar
Enig med deg. Og jentene kan gjerne glemme sminken og, isteden for å komme oversminka og nesten "plastikk-lignende" ut av badet. Er bare rart når du begynner å lure på om hun jenta der ved baren er ekte ^^

8588196[/snapback]

 

Det er faktisk mulig å bli skremt av kvinnfolk uten sminke. Noe må dem ha, men for mye er ikke fint.

Lenke til kommentar
Nå skal jeg vel ikke snakke for alle her inne, men har på følelsen av at gutter flest ikke bryr seg så veldig om klærne jenter har på.

 

husker en ex spurte om hvilken av to bh'er som jeg synes var finest. "den skal av uansett så det er ikke så nøye for meg" ble svaret....

 

:whistle:

Lenke til kommentar
Nå skal jeg vel ikke snakke for alle her inne, men har på følelsen av at gutter flest ikke bryr seg så veldig om klærne jenter har på.

 

husker en ex spurte om hvilken av to bh'er som jeg synes var finest. "den skal av uansett så det er ikke så nøye for meg" ble svaret....

 

:whistle:

8588664[/snapback]

 

Og dette resulterte i? :p

Lenke til kommentar
husker en ex spurte om hvilken av to bh'er som jeg synes var finest. "den skal av uansett så det er ikke så nøye for meg" ble svaret....

 

:whistle:

8588664[/snapback]

Så lenge ingen av dem var stripete hadde det nok vært svaret mitt og ^^

(liker ikke stripete bh'er)

Lenke til kommentar
husker en ex spurte om hvilken av to bh'er som jeg synes var finest. "den skal av uansett så det er ikke så nøye for meg" ble svaret....

8588664[/snapback]

Haha, jeg elsker sånne kommentarer. :wee:

 

Jenter liker jo å høre at de ser bra ut, puppene inget unntak. Men såklart, best å høre fra en du er involvert med, og ikke en fremmed fyr på gata. Hadde en kis kommet bort og sagt at jeg hadde "fine brøst" hadde jeg sikkert reagert på en helt annen måte, enn hvis det var kjæreste o.l.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...