Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Komplimang til brøst.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eller bare se ho i øya mens ho snakker med deg og bare tilte hodet rett ned mot puppene og snakke med de fremfor fjeset.

8589225[/snapback]

 

på det forrige utestedet jeg jobbet på var det en fyr som prøvde seg på den taktikken. han gikk utelukkende rundt og snakket med puppene til alle damene han snakket med den kvelden. han dro hjem alene for å si det slik.

 

;)

Lenke til kommentar
Hva skal man si til en jente når man skal gi et komplimang om brøstene hennes utenatt det høres perverst ut, att det kan tolkes som frekt, osv...?

8583371[/snapback]

Hvis puppene er pene, så la dem være pene, det er helt fint at du liker dem, men hvorfor føler du behov for å brøle det ut, er det for å sprenge grenser? Jeg kan ikke se noe annet svar på det, hvis det er det du vil, så henger du uansett i en tynn tråd, så hva du gjør spiller liten rolle.

 

MEN, jeg kan ihvertfall anbefale en setning, gå bort til henne, og så sier du "Har du alltid vært så stor?" :rofl: Du må selvfølgelig ikke si det hvis hun faktisk er fysisk stor.

Endret av Databamse
Lenke til kommentar
Jeg ville tatt noe slikt:

"Du er jævli deilig, men enkelte ting stikker litt mer ut om du forstår".. Enten det, eller om hun har litt humor " Dine pupper er finere enn mine".. :p

8588950[/snapback]

 

Jeg måtte bare kommentere denne, da jeg gikk motsatt vei en gang og sa til ei dame at "mine er større en dine" mens jeg lagde trutmunn og tok grepa tak i det som ikke helt var der...

Resultatet var akutt latterkrampe, og jeg følte jeg klatret ti hakk på interessant-skalaen fordi jeg var alt annet enn selvhøytidelig.

 

Men litt on topic - hvis det er fremmede damer så tror jeg du er på litt tynn is hvis du skal komplimentere utseende. Nesten alle kommenterer utseende, så det gjør deg bare til en i mengden.

Dog har jeg hatt en del hell med å svar dønn ærlig på spørsmål om hva jeg ser på. Jeg svarte som sant var at så på puppene hennes uten å gjøre noe mer ut av det, og hun bare smilte tilbake. Det funker som regel bra hvis man sier det som det var den største selvfølge i verden, men jeg tror neppe jeg hadde gått bort og sagt "Hei. Fantastiske pupper" til noen :p

Lenke til kommentar

Må bare slenge meg med på køen av folk som gjerne vil vite hvorfor du vil komplimentere noens bryster just like that?

 

kan jo si som ace ventura, tilte hodet ned med et rykk og stirr på puppene, og si: " those are very nice, but i svore an oath of solibacy (hvordan skrives det? )" så fåru se om det funker? :)

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...