Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Komplimang til brøst.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har problemer med å se hvorfor du skal gjøre dette?

 

Hvis hun spør, så kan du svare. Men å uoppfordret komme med komplimenter angående puppene eller musa, synes ikke jeg hører hjemme noen plass. Uansett om de er aldri så fine.

Et unntak vil være dersom dere befinner dere i en situasjon av seksuell art. Da kan det være mulig.

 

Ørjan...

Endret av Orjanp
Lenke til kommentar

Den mest nøytrale måten å si det på er vel "du har fine pupper", men situasjonene hvor en slik kommentar er passende er uansett sjeldne. Kanskje det er bedre å si at jenta har fin kropp, eller rett og slett bare er pen, noe som underforstått også betyr at puppene er pene.

Lenke til kommentar

Kommer jo også helt ann på hvordan jenta er! Om det er en skikkelig fisefin bimbo jente så bør du kanskje ikke si det. Men, er hun en av pervo typene, så går det sikkert bra å si: " Fy FAEN for noen fine mugger du har :dribble: "

 

hehe :tease:

Endret av Holten
Lenke til kommentar

Går det ikke ann å si at du har fin kropp, eller du ser bra ut eller no?

Må jo ikke direkte si at brystene hennes er "gode" ^^

 

Ellers så er jo kommentarene til kompisen min veldig bra " Hælvete *navn* så deilige brød du har" også tar han fram hånda for å grafse :!:

Pussige er at når jeg hører han si det til en dame så kommer han ofte tilbake med vondt i skrittet :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...