tness Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Jeg har pr dags dato en leilighet stående som er kobblet opp mot en fiberlinje, som også har en tv løsning som er inkludert i husleien. På min kundeside står det at jeg ikke har bredbånd, men har nå en 2mb linje begge veier. Får heller ikke faktura fra selskapet. Skal jeg bare fortsette og snylte, eller skal jeg krype til korset, det er som sagt et moralsk spm, men vil jeg plutselig få en feit regning om noen mnd for bruk av bredbånd, det er spm Endret 10. mai 2007 av tness Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Det jeg kan si deg er at dersom noen fra SB kommer innom finner de ut hvem du er, mac adressen din er vist på bildet..... Lenke til kommentar
tness Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 fjerna bildet just i case, men den mac adressen var ikke til det PCI kortet som sitter i PC'en. Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 mac er til din kundeenhet, og denne kan de spore i nettverket sitt. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Ett lite aber med å fortsette å snylte er ; Hvis de finner det ut, så kan de i beste fall stenge linjen din og du må åpne den igjen. I værste fall, så stenger de linjen din og fakturerer for ditt forbruk. Kanskje ikke så veldig morsomt å plutselig få en regning på 1 årsforbruk dumpende ned i postkassen. Lenke til kommentar
nex0r Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Som nevnt så risikerer du å bli fakturert når du har brukt en tjeneste du vet du ikke betaler for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå