Gå til innhold

En ''kamerat av meg'' hadde en sokk i ræva..

Megnus

Anbefalte innlegg

Må få lov å slenge ut en liten tilleggshistorie om han her:

I de siste årene, har han gått og sagt til mange folk at meg og han var sammen da vi gikk i 1.klasse (noe som er barnslig i seg selv).

For noen uker siden gikk jeg lei av dette her, og snudde hele greia andre veien.  Jeg spurte han om ikke han kunne sende noen bilder av seg til meg. Jeg sa at jeg likte han og at vi hadde tross allt vært sammen i 1.klasse (noe som selvfølgelig ikke er sant :)

Det som skjedde da var at før han blokka meg på msn, presterte han å kalle meg jævla homofil og pedofile faen... han tenkte nok ikke på at han faktisk er 1 måned eldre enn meg. Og på toppen av det presterte han å si at jeg var dum og stygg og teit fordi jeg var sammen med ei som var brun i huden fordi "han bare like vite menneske"    ...    lol

8588509[/snapback]

Må bare kommentere denne først.

Å være pedofil er ikke å like noen som er yngre en deg, men *barn* innenfor en viss alder (6-12 år eller noe sant?)

I fall ville en person i hvert forhold vert pedo..

Uansett så ser jeg ikke det morsomme i det her.. bare en enorm følelse av at noe tragisk har skjedd..

8627281[/snapback]

var jo nettop derfor det ble så dumt at han kallte meg pedo.. sannt? og i tillegg er han eldre enn meg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uansett så ser jeg ikke det morsomme i det her.. bare en enorm følelse av at noe tragisk har skjedd..

Jupp. Jeg tror at det lille element av humor (vi er i humorkategorien) denne tråden må ha hatt er borte nå. Om det er dumt å bli kalt pedofil av en jevnaldrende kan kanskje være temaet for en diskusjon et annet sted på forumet, men ikke her. (Egentlig tror jeg ikke det. Slike uttrykk er som slengbermerkninger ikke bokstavelig ment, og trenger ikke tolkes bokstavelig heller.)

Vi stenger denne nå, så kan dere heller finne noe morsomt å snakke om.

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...