Unlimited LTD Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Han var så gammel ja.... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 det er 110% sannt. Jeg kan skaffe flere kilder til å poste her om det er nødvendig!? 8583517[/snapback] Bilder? Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 kan skjekke om noen har noen bilder.. tviler ganske stekt på det da siden det var i en fotballtrening Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 En liten bemerkning av proaktiv karakter er nok på sin plass her: Om noen har bilder, så poster dere dem ikke her. En ting er bilder av ukjente mennesker som dere finner på Google, men vi ønsker ikke at dette forumet skal være kilden til uthengning av identifiserbare personer. Geir Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Nei, dette ble litt for sykt for meg.. Sokk i ræva? Lenke til kommentar
VesleKim Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 hahaha... Heldigvis var det ingen som tok noen bilder av ræva hans. Da hadde vi vel vært pedofile faen. (som tiligere sagt i denne posten) Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 En liten bemerkning av proaktiv karakter er nok på sin plass her: Om noen har bilder, så poster dere dem ikke her. En ting er bilder av ukjente mennesker som dere finner på Google, men vi ønsker ikke at dette forumet skal være kilden til uthengning av identifiserbare personer. Geir 8592135[/snapback] Det er klart Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Han kan ha prøvd og røyke i begge ender, men bare fått fyr i den ene da men:P Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 *snapp* 8592135[/snapback] Kommentaren min var mest ment som en spøk Jeg mente ikke at han virkelig skulle finne bilder av det. Lenke til kommentar
cfg Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) min kommentar til det her: Endret 13. mai 2007 av cfg Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Hadde han sokken hengende ut av rævhullet, eller hengende mellom rumpeballene? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Måtte bare spørre.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Noen mennesker får flertallet av samfunnet til å føle seg vellykket Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 Hadde han sokken hengende ut av rævhullet, eller hengende mellom rumpeballene? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Måtte bare spørre.. 8608747[/snapback] mellom rumpeballene Noen mennesker får flertallet av samfunnet til å føle seg vellykket 8608772[/snapback] haha. du sier noe Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Så da var det ikke så ille... Hadde vært værre om den hadde hengt ut av selve hullet... Lenke til kommentar
Jan_Erik Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Så da var det ikke så ille... Hadde vært værre om den hadde hengt ut av selve hullet... 8616595[/snapback] Jeg synes det var ille nok, jeg... Jeg spurte han om det var sant, så sa han "ja, æ merka noe i ræua, så va det en sokk" Lenke til kommentar
Kiwiboy Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Hva slags sokk var det?? Sånn fotball lang sokk eller vanlig?? Lenke til kommentar
VesleKim Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Det var en vanelig sokk... Spiller på samme fotball lag som han "/ Men tror sokken bare lå i underbuksa... Altså han tok på seg den på morgenen og la på en eller annen måte ikke merke til den... Jeje... Eid fyr Lenke til kommentar
Kiwiboy Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Hvilken divisjon er dere med i?? Lenke til kommentar
VesleKim Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Gutter 16, i vest agder... mere vet jeg ikke... jo vi ligger på bunnen av tabellen Fant tabellen på internett .... Vi som er Øvrevø Endret 16. mai 2007 av VesleKim Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Må få lov å slenge ut en liten tilleggshistorie om han her: I de siste årene, har han gått og sagt til mange folk at meg og han var sammen da vi gikk i 1.klasse (noe som er barnslig i seg selv). For noen uker siden gikk jeg lei av dette her, og snudde hele greia andre veien. Jeg spurte han om ikke han kunne sende noen bilder av seg til meg. Jeg sa at jeg likte han og at vi hadde tross allt vært sammen i 1.klasse (noe som selvfølgelig ikke er sant ) Det som skjedde da var at før han blokka meg på msn, presterte han å kalle meg jævla homofil og pedofile faen... han tenkte nok ikke på at han faktisk er 1 måned eldre enn meg. Og på toppen av det presterte han å si at jeg var dum og stygg og teit fordi jeg var sammen med ei som var brun i huden fordi "han bare like vite menneske" ... lol 8588509[/snapback] Må bare kommentere denne først. Å være pedofil er ikke å like noen som er yngre en deg, men *barn* innenfor en viss alder (6-12 år eller noe sant?) I fall ville en person i hvert forhold vert pedo.. Uansett så ser jeg ikke det morsomme i det her.. bare en enorm følelse av at noe tragisk har skjedd.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg