Gå til innhold

En ''kamerat av meg'' hadde en sokk i ræva..

Megnus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En liten bemerkning av proaktiv karakter er nok på sin plass her:

Om noen har bilder, så poster dere dem ikke her. En ting er bilder av ukjente mennesker som dere finner på Google, men vi ønsker ikke at dette forumet skal være kilden til uthengning av identifiserbare personer.

Geir :)

8592135[/snapback]

Det er klart :)

Lenke til kommentar
Hadde han sokken hengende ut av rævhullet, eller hengende mellom rumpeballene?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Måtte bare spørre..:D

8608747[/snapback]

mellom rumpeballene :tease:

Noen mennesker får flertallet av samfunnet til å føle seg vellykket :)

8608772[/snapback]

haha. du sier noe :roll:

Lenke til kommentar
Så da var det ikke så ille... Hadde vært værre om den hadde hengt ut av selve hullet... :whistle:

8616595[/snapback]

Jeg synes det var ille nok, jeg... Jeg spurte han om det var sant, så sa han "ja, æ merka noe i ræua, så va det en sokk" :ermm:

Lenke til kommentar
Må få lov å slenge ut en liten tilleggshistorie om han her:

I de siste årene, har han gått og sagt til mange folk at meg og han var sammen da vi gikk i 1.klasse (noe som er barnslig i seg selv).

For noen uker siden gikk jeg lei av dette her, og snudde hele greia andre veien.  Jeg spurte han om ikke han kunne sende noen bilder av seg til meg. Jeg sa at jeg likte han og at vi hadde tross allt vært sammen i 1.klasse (noe som selvfølgelig ikke er sant :)

Det som skjedde da var at før han blokka meg på msn, presterte han å kalle meg jævla homofil og pedofile faen... han tenkte nok ikke på at han faktisk er 1 måned eldre enn meg. Og på toppen av det presterte han å si at jeg var dum og stygg og teit fordi jeg var sammen med ei som var brun i huden fordi "han bare like vite menneske"    ...    lol

8588509[/snapback]

Må bare kommentere denne først.

Å være pedofil er ikke å like noen som er yngre en deg, men *barn* innenfor en viss alder (6-12 år eller noe sant?)

I fall ville en person i hvert forhold vert pedo..

Uansett så ser jeg ikke det morsomme i det her.. bare en enorm følelse av at noe tragisk har skjedd..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...