Gå til innhold

En ''kamerat av meg'' hadde en sokk i ræva..

Megnus

Anbefalte innlegg

Det hele var på fotballtreninga. Han ble sinna på noen eller noe sånnt, og så endte det med at han dro ned shortsen og skulle vise 'de andre' rompa si da. Gjett hva som hang fast mellom rompeballene? Jo, du tippet riktig .. en sokk.

Hvordan går det ann å gå med en sokk i ræva en hel dag uten å merke det? Det han gjorde med den da alle begynnte å le var å ta den opp og lukte på den. .osv.

Dette er samme fyren som klarte å brenne ned en skog bare et par dager Tidligere.

Og samme person som skulle slå meg i hodet med ei flaske for at jeg hadde kalt han homo når det var han som hadde kalt meg homo. (riktignok i fylla)

Jaja. Han ble intervjuet av TVNORGE, men fikk ikke tilatelse av mora til å vise det på TV... Synd..

Endret av Zuckron
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

haha... jeg spiller på samme fotballlag som han... Jeg Så ikke hendselsen. Men han fyren bekrefer det selv.

HahA. Det er jo litt nedtur det ja... han tok opp sokken å luktet på den, og viftet med den... Barnseligtype.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Han går ikke på vanelig skole, men han er grei altså, ikke noe med det å gjør, men litt spesiell
Lenke til kommentar
Det hele var på fotballtreninga.  Han ble sinna på noen eller noe sånnt, og så endte det med at han dro ned shortsen og skulle vise 'de andre' rompa si da.  Gjett hva som hang fast mellom rompeballene?  Jo, du tippet riktig .. en sokk.       

8583258[/snapback]

Et ord: Hvorfor?

Lenke til kommentar

Må få lov å slenge ut en liten tilleggshistorie om han her:

I de siste årene, har han gått og sagt til mange folk at meg og han var sammen da vi gikk i 1.klasse (noe som er barnslig i seg selv).

For noen uker siden gikk jeg lei av dette her, og snudde hele greia andre veien. Jeg spurte han om ikke han kunne sende noen bilder av seg til meg. Jeg sa at jeg likte han og at vi hadde tross allt vært sammen i 1.klasse (noe som selvfølgelig ikke er sant :) )

Det som skjedde da var at før han blokka meg på msn, presterte han å kalle meg jævla homofil og pedofile faen... han tenkte nok ikke på at han faktisk er 1 måned eldre enn meg. Og på toppen av det presterte han å si at jeg var dum og stygg og teit fordi jeg var sammen med ei som var brun i huden fordi "han bare like vite menneske" ... lol

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...