Megnus Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Det hele var på fotballtreninga. Han ble sinna på noen eller noe sånnt, og så endte det med at han dro ned shortsen og skulle vise 'de andre' rompa si da. Gjett hva som hang fast mellom rompeballene? Jo, du tippet riktig .. en sokk. Hvordan går det ann å gå med en sokk i ræva en hel dag uten å merke det? Det han gjorde med den da alle begynnte å le var å ta den opp og lukte på den. .osv. Dette er samme fyren som klarte å brenne ned en skog bare et par dager Tidligere. Og samme person som skulle slå meg i hodet med ei flaske for at jeg hadde kalt han homo når det var han som hadde kalt meg homo. (riktignok i fylla) Jaja. Han ble intervjuet av TVNORGE, men fikk ikke tilatelse av mora til å vise det på TV... Synd.. Endret 10. mai 2007 av Zuckron Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 SOKK I RÆVA? Nei, dette ble for merkelig for meg. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 sier kanskje -litt- om hygienen? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Skal jeg le eller gråte? Dette var passe utrolig, om det er sant. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 det er 110% sannt. Jeg kan skaffe flere kilder til å poste her om det er nødvendig!? Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 WHAT A GUY!! Friend f0rz presidentz... Neida men seriøst, for en fyr O.o Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 HÅPER du kødder. 8585990[/snapback] det er desverre ikke kødd Lenke til kommentar
Jan_Erik Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Jeg kjenner ham. Det er faktisk IKKE kødd Lenke til kommentar
V-by Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 ånosså frakt Skogbrann, og sokk i ræva :!: Lenke til kommentar
superninja Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Jaggu, har eg høyrt det og.. Alså seriøst han MÅ bli plaga på skulen eller være retarded Lenke til kommentar
Battone Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Tenkt scenario; Kanskje han kun hadde sokk tilgjengelig etter en liten kosestund og "glemte" den der.. Uansett veldig merkelig. Kunne vært laget en veldig morsom tegneseriestipe ut av den situasjonen.. Lenke til kommentar
VesleKim Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 haha... jeg spiller på samme fotballlag som han... Jeg Så ikke hendselsen. Men han fyren bekrefer det selv. HahA. Det er jo litt nedtur det ja... han tok opp sokken å luktet på den, og viftet med den... Barnseligtype. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Han går ikke på vanelig skole, men han er grei altså, ikke noe med det å gjør, men litt spesiell Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Gammel er han egentlig? temmelig eid type... men som man sier, "sjøl eid, er vell eid" Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Det hele var på fotballtreninga. Han ble sinna på noen eller noe sånnt, og så endte det med at han dro ned shortsen og skulle vise 'de andre' rompa si da. Gjett hva som hang fast mellom rompeballene? Jo, du tippet riktig .. en sokk. 8583258[/snapback] Et ord: Hvorfor? Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 Må få lov å slenge ut en liten tilleggshistorie om han her: I de siste årene, har han gått og sagt til mange folk at meg og han var sammen da vi gikk i 1.klasse (noe som er barnslig i seg selv). For noen uker siden gikk jeg lei av dette her, og snudde hele greia andre veien. Jeg spurte han om ikke han kunne sende noen bilder av seg til meg. Jeg sa at jeg likte han og at vi hadde tross allt vært sammen i 1.klasse (noe som selvfølgelig ikke er sant ) Det som skjedde da var at før han blokka meg på msn, presterte han å kalle meg jævla homofil og pedofile faen... han tenkte nok ikke på at han faktisk er 1 måned eldre enn meg. Og på toppen av det presterte han å si at jeg var dum og stygg og teit fordi jeg var sammen med ei som var brun i huden fordi "han bare like vite menneske" ... lol Lenke til kommentar
VesleKim Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Fyren er faktisk 16 år.... Haha... Pedofile faen, når han er en måned eldre enn deg HahA . . som sagt før... "sjøl eid, er vell eid" Lenke til kommentar
Battone Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Synd dere ikke tok bilde da i disse mobilkameratider. Hadde vært en klassiker.. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Synd dere ikke tok bilde da i disse mobilkameratider. Hadde vært en klassiker.. 8588602[/snapback] *classics come true* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg