Gå til innhold

Windows xp x64

Anbefalte innlegg

Min datamaskin:

Intel core 2 e6700

Geforce 8800 GTX

ASUS Striker extreme

Ocz 800mhz (2gb)

Samsung 250*2 + maxtor 300gb

Så da er spørsmålet om jeg skal sette windows xp 64 bit?

har den første windows xp og den suger jo :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, tror XP er greit med sånn HW...

64Bit har VELDIG dårlige drivere, hvis du er så heldig og finne noen drivere i det hele tatt ;)

Jeg hadde værtfall satsa på heelt vanlig Windows XP SP2, og kanskje Vista 64 bit når det kommer gode drivere til det :)

Lenke til kommentar

64Bit har VELDIG dårlige drivere, hvis du er så heldig og finne noen drivere i det hele tatt ;)

Jeg hadde værtfall satsa på heelt vanlig Windows XP SP2, og kanskje Vista 64 bit når det kommer gode drivere til det :)

8582936[/snapback]

okey, takk for hjelpen, da setter jeg xp sp2 :)

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

8582936[/snapback]

Hehe må le litt. Han skal være heldig? Det er jo bare evt å sjekke ut det først. Kjører 64-bit på 3 pc'er. Ikke noe problem, alle drivere fungerer fint, inkl printere.

Lenke til kommentar

8582936[/snapback]

Hehe må le litt. Han skal være heldig? Det er jo bare evt å sjekke ut det først. Kjører 64-bit på 3 pc'er. Ikke noe problem, alle drivere fungerer fint, inkl printere.

8584669[/snapback]

BF 1942 fungerer blant annet ikke på x64...

EDIT: Og det måå det jo :D

Endret av WheelMan_92
Lenke til kommentar

WheelMan_92: Du TROR at Windows XP vil gå på den hardwaren der? Hehe. Jeg kjører Windows XP på en 800 MHZ CPU, 128 MB Ram, og 20 GB Harddisk. Det går fint for å si det sånn. Så Windows XP på den maskina til trådstarter går fint. Det er 100% sikkert så lenge CD`en er i orden.

For å si det sånn WheelMan_92: Du har dårligere maskin enn trådstarter og du kjører sikkert XP du også. Da trenger du ikke å si at du TROR at han kan kjøre XP på sin, for du kjører jo det selv :p.

Selv har jeg dårligere CPU, dårligere skjermkort, Dårligere Ram, men like mye Ram.

Men han har mindre harddiskplass enn meg :D

Og jeg kjørte Windows XP Pro veldig lenge sammen med Windows 2000 Pro+Sp4 Eng.

Nå i dag kjører jeg Windows 2000 Pro+Sp4 Eng og Windows Vista Ultimate English. Fungerer VELDIG fint.

Lenke til kommentar
WheelMan_92: Du TROR at Windows XP vil gå på den hardwaren der? Hehe. Jeg kjører Windows XP på en 800 MHZ CPU, 128 MB Ram, og 20 GB Harddisk. Det går fint for å si det sånn. Så Windows XP på den maskina til trådstarter går fint. Det er 100% sikkert så lenge CD`en er i orden.

For å si det sånn WheelMan_92: Du har dårligere maskin enn trådstarter og du kjører sikkert XP du også. Da trenger du ikke å si at du TROR at han kan kjøre XP på sin, for du kjører jo det selv :p.

Selv har jeg dårligere CPU, dårligere skjermkort, Dårligere Ram, men like mye Ram.

Men han har mindre harddiskplass enn meg :D

Og jeg kjørte Windows XP Pro veldig lenge sammen med Windows 2000 Pro+Sp4 Eng.

Nå i dag kjører jeg Windows 2000 Pro+Sp4 Eng og Windows Vista Ultimate English. Fungerer VELDIG fint.

8586344[/snapback]

Fælt å noen skulle kverulere daa :tease:

Poenget mitt var:

Jeg tror XP er bedre for hans PC (grunner står i 2. post), akkurat som om jeg hadde sagt; XP Pro vil være det beste, eller XP Pro er greiere og kjøre. Så sa jeg det bare på en litt annen måte :) Beklager dårlig ordformulasjon (eller hva det nå heter)...

Selv har jeg kjørt XP på en server med 250 MHZ P2 CPU (tror jeg, husker ikke helt), 128 MB RAM (installerte med 256), et skjermkort som ikke er verdt og nevne en gang...

EDIT: Var også en 4 GB disk (trangt om plassen, ja jeg veit :D, men hadde 200-500 MB ledig :))

EDIT2: Hvis du syns PC'n min suger, så holder den LENGE til de spill som er inne nå... Hverfall i morra da jeg mottar mitt 8800 GTX :love::D , send meg gjerne en PM hvis du har utstyr som er bedre enn det jeg har nå, som du også har til overs (altså vil gi bort gratis p.g.a. at du syns PC'n min suger) :)

Endret av WheelMan_92
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...