matslm Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Pc'en min ville ikke skru seg på når jg skulle starte den. den hadde virka 5 min tidligere men nå var den helt dø. jg har tat noen tester med et o-meter og sjekke sikringa og strømforsyninga bak på pc'en og det vi fant ut at sikringa er helt i orden mens det ledes ikke strøm ut fra strømforsyninga og ut til pc'en. hva kan jg gjør utenom å kjøpe ny strømforsyning?? jg og 2 andre som har rimelig god peiling på data har sett i boxen og finner ikke noe løse ledinger eller andre visuelle feil ved selve strømforsyinga eller pc'en generelt. Lenke til kommentar
maximus Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Prøv å dra ut og sett inn strømkabelen flere ganger. Det hjalp på min strømforsyning. Hadde samme problem. Lenke til kommentar
ZaLPhoN Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 hei... jeg hadde akkurat samme problem og sjekka alt, strømkabel, switchen og sikring osv. men jeg endte opp med en ny PSU. Lenke til kommentar
matslm Skrevet 31. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2002 jg har fått den til å virke igjen. pappa hadde målt feil med det o-meteret og det var ikke noe feil emd strømforsyninga. Jg prøvde å skifte på de kablene som går fra startknappen og lysa o da starta maskina uten noen problemer. Det var i seg selv merkelig for det er evigheter siden jg hadde forandra noen kabler og sånt i maskina Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå