Gå til innhold

God\dårlig matte for Mx1000?

Anbefalte innlegg

Jeg har brukt en RatpadzGS i flere år på min Mx1000, men kjøpte nylig en Steelpad QcK siden Ratpadzen var utslitt.

Det viste seg at musen går bananas når jeg bruker den QcK tøymatten, musen virrer i alle rettninger når jeg flytter den.

Så, siden jeg ikke vil gjøre et slikt bomkjøp til så vil jeg gjerne vite hvilken musmatte DU bruker til MX1000?

DERSOM DU IKKE HAR TESTET MUSMATTEN MED EN MX1000, IKKE REPLY OG SI EN MATTE. Dette gjelder KUN Mx1000, spiller ingen rolle hvor god den er med Razer eller en LED mus.

Foreløpig konklusjon:

Veldig god:

Ratpadz GS

Func 1030

Flax matta til jalajala :)

God:

Q-pad gamer

X-Ray Pad

Ubrukelig:

Steelpad QCK

Steelpad 5L

Endret av SG_Discoking
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

th_91010_DSCN9236_122_1054lo.JPG

ANBEFALES!

har brukt den siden jeg tok den på butikken... Det nærmer seg vel 6 år nå, så den har holdt lenger enn musa da.

Dere med MX1000, sliter dere med å få plassert musa ned i laderen, slik at den lader? Det problemet har jeg med min, og en kamerat har også hatt problemer med det på to stk MX1000.

Endret av jalejale
Lenke til kommentar

X-Ray Pad er den jeg bruker..

Kjøpte fra Microplex eller noe tror jeg.. Er ikke heeelt sikker.. Men er THUNDER 8, by X-Ray, orange :)

Jeg har også store problemer med å få den i laderen ja.. vet ikke helt hva det er men når jeg skraper med neglene på de kontakt greiene på udnersia så funker det så å si :p

Men har ikke kontakta logitech anngående dette, men hvis noen har så vil jeg gjærne vite hva jeg skal gjøre :)

Endret av Shaper^
Lenke til kommentar

Jeg har kontaktet logitech angående det jeg, men jeg har ikke fått noe svar. Og det er sikkert 6mnd siden jeg sendte mail, så jeg venter ikke på noe svar heller egentlig... Jeg må dytte musa veldig hardt ned, eller så må jeg løfte den litt opp på høyreside. Akkurat som om den ikke passer helt, slik at den ikke får kontakt med de lade-greiene i dockingen. Veldig irriterendes i hvertfall å sette seg ned dagen etter og ta musa ut av laderen og se at den er like forbanna tom som den var kvelden før.

Ellers en topp mus.. Og den funker fint på FLAX-matta mi.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke dette problemet på mx1000, men hadde det på G5. Logi lager gode muser, men noen skrøplige ladere.

Jeg kjøpte forresten en Steeldpad 5L matte etter en anbefaling på forum, men den er jo like håpløs. Ble så pissed at jeg ga opp hele Mx1000 og kjøpte en Mx518 istede. Skifter heller mus en musmatte nest gang :)

Hovedpost updated btw.

Lenke til kommentar
th_91010_DSCN9236_122_1054lo.JPG

ANBEFALES!

har brukt den siden jeg tok den på butikken... Det nærmer seg vel 6 år nå, så den har holdt lenger enn musa da.

Dere med MX1000, sliter dere med å få plassert musa ned i laderen, slik at den lader? Det problemet har jeg med min, og en kamerat har også hatt problemer med det på to stk MX1000.

8596846[/snapback]

Hehehehe, har en lignende jeg og :)

Grei musematte, men går fort i stykker ved intens spilling. (Plasten rivner)

Lenke til kommentar

Jeg også har en Mx 1000 som jeg bruker uten matte rett på pulten.

Har også det lade "problemet" som folk snakker om. Det er 2 grunner til det:

1.:

Det dette kommer av er at disse to punktetene under musa får endel fett og annet møkk på seg som gjør at det isolerer mellom ladern og musa. Når dette skjer for meg tar jeg bare en kniv og skraper litt på punktene så funker det fint igjen.

2.:

Det som også skjer er noe som heter oksidasjon: ( http://no.wikipedia.org/wiki/Oksidasjon ). Dette skjer med alle metaller og det er ikke noe logitech kan gjøre noe med. Når man skraper med en kniv på punktene så kommer også lag med rust og irring av.

Er overasket over hvor godt batteriet holder seg på denne musen! Har hatt den siden den var ny og fortsatt så varer det i en mnd. hvis jeg lader den over natten. :D

-Bountyhunter

Endret av [StK]Bountyhunter(BF:V)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...