Gå til innhold

Gears of War eller CoD2 ( Utfordring ) (X-Box 360)

Anbefalte innlegg

1. kommende helg kommer jeg til å spille GeOW mesteparten av helgen, så derfor lurte jeg på om det var noen som ville prøve seg mot meg?

vill også prøve å få med flere på disse kampen.

navnet er CoolestMorey

hvis noen er ute etter en xtrem utfordring i Call of Duty 3, så kan jeg love dere at dere ligger tynt ann :!: hehe ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tips: Uansett hvor god du måtte være, ikke skryt fordi...

1. Du vet aldri hva slags folk som lusker rundt på detta forumet.

2. Hvis du mot alle odds skulle tape, forvent deg en stor ladning med "LOL, for en n00b!! Jeg er bare såå 1337!!#

PS: Kan sikkert prøve meg jeg ;)

Endret av Comprade
Lenke til kommentar

Totalt sett vil nok jeg si shotgun, siden de fleste kamper er nærkamper, og de andre våpnene har enten lite ammo(boomshot og til en viss grad torque bow) eller er meget trege og ustabile (longshot, chainsaw og til en viss grad torque bow) eller tar lang tid å drepe med (lancer). :)

Lenke til kommentar

Men bare så du vet det; for all del IKKE undervurder noen av våpnene. Jeg har tatt en haug med folk med lanceren fordi de har shotgun med active reload og tror derfor de er guder. (skal noteres at jeg har blitt tatt en del ganger på grunn av det og :!:)

Endret av Comprade
Lenke til kommentar

Siden det står Call of Duty 2 i emnet og Call of Duty 3 i første post, hvilken av disse er det du mener da? Spiller begge endel fremdeles, selv om CoD 3 av en eller annen grunn ALLTID skal ha dårlig ping hos meg. Hvis det var CoD 2 du sikta til så kan jeg sikkert banke deg i det hvis du vil :tease:

Lenke til kommentar
Siden det står Call of Duty 2 i emnet og Call of Duty 3 i første post, hvilken av disse er det du mener da? Spiller begge endel fremdeles, selv om CoD 3 av en eller annen grunn ALLTID skal ha dårlig ping hos meg. Hvis det var CoD 2 du sikta til så kan jeg sikkert banke deg i det hvis du vil :tease:

8583529[/snapback]

hehe... mente begge deler :p spille i mårra kl 19.00?

hva er nikket ditt forresten?

Lenke til kommentar

Skal legge deg til jeg CoolestMorey.

Så skal jeg pisse på deg i Geow, og du tror ikke att du får være host eller? for det er en ganske stor selvfølge att du ikke får når du skryter ballene av deg.

Du skal få være med og spille litt når klanen min spiller, så får vi se hvor "sinnsykt god" du er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...