Mr. Waldo Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 1. kommende helg kommer jeg til å spille GeOW mesteparten av helgen, så derfor lurte jeg på om det var noen som ville prøve seg mot meg? vill også prøve å få med flere på disse kampen. navnet er CoolestMorey hvis noen er ute etter en xtrem utfordring i Call of Duty 3, så kan jeg love dere at dere ligger tynt ann :!: hehe Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Tips: Uansett hvor god du måtte være, ikke skryt fordi... 1. Du vet aldri hva slags folk som lusker rundt på detta forumet. 2. Hvis du mot alle odds skulle tape, forvent deg en stor ladning med "LOL, for en n00b!! Jeg er bare såå 1337!!# PS: Kan sikkert prøve meg jeg Endret 10. mai 2007 av Comprade Lenke til kommentar
Mr. Waldo Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 hehe... skal skjerpe meg er ikke så god på GeOW... men CoD3 har jeg alltid ligget på toppen av lista... hva er nikket? send meg en melding på 360 i mårra. hva slags spill har du på 360 egentlig? Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 gamertagen står i signaturen min, og i brukernavnet Orker ikke å ramse opp alle, men jeg har GoW, dead rising, pd:z, burnout revenge, spiderman 3, battlefield2, oblivion osv.. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Ingen interesse for CoD2 altså? Endret 10. mai 2007 av Alex ws Lenke til kommentar
Mr. Waldo Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 joa.. klart det skulle skrevet mer om det kansje. hehe Lenke til kommentar
Mr. Waldo Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 forresten.. er det noen som har noen formeninger om hvilket våpen på GeOW som er og blir best?? "konkuransen" avgjøres kl. 21.00 Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 det beste våpnenet kommer an på hvordan spillestilen... Lenke til kommentar
Mr. Waldo Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 det beste våpnenet kommer an på hvordan spillestilen... 8583187[/snapback] vet jo det... men dette blir en avstemming. ( det betyr ikke at vinner våpenet er det beste ) Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Totalt sett vil nok jeg si shotgun, siden de fleste kamper er nærkamper, og de andre våpnene har enten lite ammo(boomshot og til en viss grad torque bow) eller er meget trege og ustabile (longshot, chainsaw og til en viss grad torque bow) eller tar lang tid å drepe med (lancer). Lenke til kommentar
Mr. Waldo Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 må nesten si meg litt enig der... Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Men bare så du vet det; for all del IKKE undervurder noen av våpnene. Jeg har tatt en haug med folk med lanceren fordi de har shotgun med active reload og tror derfor de er guder. (skal noteres at jeg har blitt tatt en del ganger på grunn av det og :! Endret 10. mai 2007 av Comprade Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Siden det står Call of Duty 2 i emnet og Call of Duty 3 i første post, hvilken av disse er det du mener da? Spiller begge endel fremdeles, selv om CoD 3 av en eller annen grunn ALLTID skal ha dårlig ping hos meg. Hvis det var CoD 2 du sikta til så kan jeg sikkert banke deg i det hvis du vil Lenke til kommentar
Mr. Waldo Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 Siden det står Call of Duty 2 i emnet og Call of Duty 3 i første post, hvilken av disse er det du mener da? Spiller begge endel fremdeles, selv om CoD 3 av en eller annen grunn ALLTID skal ha dårlig ping hos meg. Hvis det var CoD 2 du sikta til så kan jeg sikkert banke deg i det hvis du vil 8583529[/snapback] hehe... mente begge deler spille i mårra kl 19.00? hva er nikket ditt forresten? Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Gamertagen er Konamixx. Mulig jeg er på imorgen. Vi får se. Er eksamenstid for øyeblikket så ikke sikkert det blir tid. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Legg meg til da vel.. Tar imot utfordringen i Gears og CoD3! Prepare 4 battle!1three!1 Gamertag i siggen.. Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Skal legge deg til jeg CoolestMorey. Så skal jeg pisse på deg i Geow, og du tror ikke att du får være host eller? for det er en ganske stor selvfølge att du ikke får når du skryter ballene av deg. Du skal få være med og spille litt når klanen min spiller, så får vi se hvor "sinnsykt god" du er. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Vil si Hammerburst, ikke noe er mer moro å se en shotgun noob storme for så å dette i bakken etter 2 bursts Liker dog haglen svært godt, spesielt med blindfire. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Blir gjerne med å gruse noen i GeoW jeg! Lenke til kommentar
Mr. Waldo Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 til alle som har svart på dette innlegget, blir det Geow kl. 19.00 i dag. bare for å få det klart, så skrøt jeg ikke av å være god i Geow, men i CoD3... ( CoD2 ) ser fram til å spille med dere!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå