Leasch Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Hvorfor havna så sinnsykt mange øst-europeiske land på topp? Tror 9 av de 10 landene på topp var øst-europeiske. De ødela jo hele konkuransen. Gav bare poeng til hverandre. Se på Serbia, de fikk 8-9 12'poengere. Det er litt vilt. MGP er ødelagt 8598790[/snapback] ja! jeg tror at d er noe feil med presidentene våre.. d har hvertfall ikke noe med folk å gjøre!! de kunne ikke stemme på noe så dårlig!! d er ikke folk som stemte på serbia, d var noe helt annet vil jeg tro.. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Ingen som er med meg på at Norges bidrag var en stor skam for landet...? Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Ingen som er med meg på at Norges bidrag var en stor skam for landet...? 8598847[/snapback] nei? Norge faktisk var litt bra,.. mora stemte på Norge )) Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Ingen som er med meg på at Norges bidrag var en stor skam for landet...? 8598847[/snapback] nei? Norge faktisk var litt bra,.. mora stemte på Norge )) 8598853[/snapback] Hvor _bor_ du? Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Ingen som er med meg på at Norges bidrag var en stor skam for landet...? 8598847[/snapback] nei? Norge faktisk var litt bra,.. mora stemte på Norge )) 8598853[/snapback] Hvor _bor_ du? 8598874[/snapback] i Norge vell Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Ingen som er med meg på at Norges bidrag var en stor skam for landet...? 8598847[/snapback] nei? Norge faktisk var litt bra,.. mora stemte på Norge )) 8598853[/snapback] Hvor _bor_ du? 8598874[/snapback] i Norge vell 8598893[/snapback] Det jeg lurte på var vel egentlig, hvor bor Moren din, siden hun stemte på Norge? Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Ingen som er med meg på at Norges bidrag var en stor skam for landet...? 8598847[/snapback] nei? Norge faktisk var litt bra,.. mora stemte på Norge )) 8598853[/snapback] Hvor _bor_ du? 8598874[/snapback] i Norge vell 8598893[/snapback] Det jeg lurte på var vel egentlig, hvor bor Moren din, siden hun stemte på Norge? 8598901[/snapback] i norge vell... ^^ hehe! russland skulle synge "Back to the first beat"! koffør gjorde de ikke d?? lurer jeg veldig på! Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Et dårlig år i år, syns nå at Serbia fortjente seieren. Ukraina var kanon. Ingen sanger i år som vil gå over i Grand Prix-historien. Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 forresten de som lurer på om d var man eller kvinne som syngde i ukraina.. så er d vell mann han er ikke hoimo nei, d er bare hans imidge...samme som tatu for eks.. de er egentlig ikke lesber men de har en imidge... Ukraina var kanon syns jeg og! Liker Verka Serduchka! XD xD Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Som forventet, ESC har vel egentlig aldri hatt så mye til felles med kvalitet, med unntak av Lordi, ja, og ABBA selvfølgelig. 8587940[/snapback] Det er mange perler innimellom om man leter litt. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Forferdelig i år som alltid. Leasch: Det vil ta deg et tidels sekund å skrive "det" istedet for "d". Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) forresten de som lurer på om d var man eller kvinne som syngde i ukraina.. så er d vell mann han er ikke hoimo nei, d er bare hans imidge...samme som tatu for eks.. de er egentlig ikke lesber men de har en imidge... Ukraina var kanon syns jeg og! Liker Verka Serduchka! XD xD 8598947[/snapback] Han er en kjent komiker i Ukraina, så for guds skyld ikke ta det seriøst. Heter egentlig Andriy Mykhailovych Danylko. Endret 12. mai 2007 av ^fmj Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Kona satsa en tier på Serbia på oddsen og vant en femtilapp, så vi er stort sett fornøyd. Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 forresten de som lurer på om d var man eller kvinne som syngde i ukraina.. så er d vell mann han er ikke hoimo nei, d er bare hans imidge...samme som tatu for eks.. de er egentlig ikke lesber men de har en imidge... Ukraina var kanon syns jeg og! Liker Verka Serduchka! XD xD 8598947[/snapback] Han er en kjent komiker i Ukraina, så for guds skyld ikke ta det seriøst. Heter egentlig Andriy Mykhailovych Danylko. 8598976[/snapback] hehe han er min komiker også ^^ Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Norge og Sverige sitt bidrag i 1996, et godt år. Kanskje den sterkeste sangen til Norge gjennom alle tider. Endret 12. mai 2007 av ^fmj Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Leasch: Det vil ta deg et tidels sekund å skrive "det" istedet for "d". 8598972[/snapback] Jeg reagerte mer på "syngde" og "imidge", men dette er vel ingen språkdebatt? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Det meste av sanger ligger ute på youtube, så om du er interessert anbefaler jeg deg å gjøre noen søk. Det var mye bedre før. Veldig pro to semifinaler, en for øst og en for vest. Det er den eneste rasjonelle løsningen på problemet. Endret 12. mai 2007 av ^fmj Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Leasch: Det vil ta deg et tidels sekund å skrive "det" istedet for "d". 8598972[/snapback] Jeg reagerte mer på "syngde" og "imidge", men dette er vel ingen språkdebatt? 8599022[/snapback] japp.. er min egen språkdebatt Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Yes, da var marerittet over for denne gang. Utrolig nok var det hele 3 låter som falt i smak her i gården; Finland, Tyskland og Ungarn. Resten varierte ifra totalt intetsigende til pur søppel. Den Ukrainske låta var ikke engang morsom, så dårlig var den. Blir reint flau over å være menneske (og europeer) når man ser hva slags oppgulp som liksom skal være det "beste" hvert land har å komme med. Jaja... At Norge ikke var med var egentlig helt fortjent. Ikke noe i veien med Guri Schanke, men låta var jo så platt og kjedelig som det går an, og ikke et snev av noe norsk i det hele tatt. Det kan da ikke være så vanskelig å mekke noe som representerer Norge litt bedre? Nei, la oss sende Dimmu Borgir neste år, så er vi i det minste sikret kvalitet... Endret 12. mai 2007 av Azagrath Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 ...og ikke et snev av noe norsk i det hele tatt. Det kan da ikke være så vanskelig å mekke noe som representerer Norge litt bedre? Nei, la oss sende Dimmu Borgir neste år, så er vi i det minste sikret kvalitet... 8599044[/snapback] Akkuratt det jeg mener, det var faen meg en latin inspirert låt den dama vant med. Hører ingensted hjemme i min bok. Vi kan forsåvidt sende mange av metal bandene, borknagar, ulver, dimmu - you name it. Men det er egentelig ingenting positivt for disse bandene å bli forbundet med MGP tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå