Gå til innhold

Sliter med minnepennen min

Anbefalte innlegg

:(

Tror minnepennen min ble rammet av et virus eller noe på skolen idag.

Hver gang jeg putter den inn i en av USB`ene på pcen, så må jeg gå på Utforsker for å finne den manuelt....når jeg prøver å komme inn på USB`en derfra, får jeg beskjed om at den må formateres osv....jeg skjønner ikke noe som helst, men jeg har MYE viktig data på minnepennen, som ikke må gå tapt.

Plis si at noen her kan hjelpe......

Link 1

Link 2

Link 3

Si ifra hvis dere trenger mer info....jeg er HELT sikker på at det her kan fikses :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

høyrekikk på min datamasikn og velg "behandle"

se på lagringsplasser, se deretter på flyttbare lagringsenheter.

husker at jeg hadde et lignede problem for 1 måndes tid siden, fikk beskjed om å formatere, gjorde det og d det endte opp med var at jeg plutselig bare hadde 480mb lagringsplass igjenn på den. hviste seg at det var mest sannsynelig blitt en feil elns. under formateringen slik at det var en del av lagringen som ikke var blitt tatt med når den ble partisjonert under/etter formateringen. men jeg mistet alt på min usbdisk så jeg anbefaler deg å prøve noe annet enn det jeg gjorde

Lenke til kommentar

takk for svar, men jeg fant ikke ut noe...testet med minnepenne på fler maskiner også....så nå har jeg knust den i raseri, og jeg må gjøre hele tentamen om igjen!

FAENS hore minne penn, og det stygge dritt viruset på skolen som ødela den..... :mad:

Lenke til kommentar

:D

jeg printa ut hele tentamen`en et par timer før minnepennen streika, dvs at jeg sitter med 80 % av materialet her, så det er bare å skrive inn alt i PowerPointen på nytt!

jeg overlever dette heldigvis, og det er det viktigste :cool:

Lenke til kommentar
takk for svar, men jeg fant ikke ut noe...testet med minnepenne på fler maskiner også....så nå har jeg knust den i raseri, og jeg må gjøre hele tentamen om igjen!

FAENS hore minne penn, og det stygge dritt viruset på skolen som ødela den..... :mad:

8583438[/snapback]

ja er kjipt og måtte skrive den på nytt , måtte selv dette da jeg skrev for stygt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...