Plexius Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Jeg spiller DiabloII og får alltid realm down. Hvorfor??? :-? Lenke til kommentar
xaff Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Realm Down vil si at Blizzards servere er nede for service eller lignende, de kommer for det meste opp igjen ganske raskt. Lenke til kommentar
Ripsta Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Det er noe snag med Diabloserverne for tiden. Det har med IP adresser å gjøre. Om du er på dial-up (isdn/modem) kan du forsøke å logge av og på igjen, slik at du får tildelt ny ip-adresse. Da skal det funke å logge på battle.net igjen. Om du er på fastlinje sliter du litt. Mail blizzard eller battle.net om det, så fikser de det kjapt. Mange som sliter med dette. Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 jøss spiller dere dette enda? jeg har en account med 5 lvl 99 chars på... slizer33 og hemmelig som passord, vet ikke om den er slettet, har ikke brukt den på leeenge... men prøv da Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Bruker samme topicen jeg... Når kommer den nye patchen til d2?? fullifaen: kan skjønne vi spiller det ennå! Beste spillet!! (pluss at jeg har modem, så jeg kan ikke spille på nettet, da tar det lang tid å runne det) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå