Gissan Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Heihei! Her kommer to bilder av en parfymeflaske. Det er to forskjellige bilder, og utsnittene er forskjellig, så jeg kan selvfølgelig bruke de forskjellige utsnittene på de forskjellige bildene. Bildene er også forskjellig bildebehandlet når det gjelder USM, brightness og contrast, uten å snakke for mye om det. Her kommer ihvertfall bildene: Bilde1 Bilde2 Ikke drep meg, please. Red.: Bold. Endret 10. mai 2007 av Gissan Lenke til kommentar
mrbard Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg liker utsnittet på bilde 2 best, men jeg ville foretrukket om det var en tanke mer luft under selve flasken. Dessuten er "skulderpartiet" på flasken litt overeksponert på bilde 2, og det er ikke helt i fokus. Men alt i alt, må jeg si at nr. 2 er min favoritt både på utsnitt og lyssetting. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg liker utsnittet på bilde 2 best, men jeg ville foretrukket om det var en tanke mer luft under selve flasken. Dessuten er "skulderpartiet" på flasken litt overeksponert på bilde 2, og det er ikke helt i fokus. Men alt i alt, må jeg si at nr. 2 er min favoritt både på utsnitt og lyssetting. 8582887[/snapback] Det med skarpheten kan jeg ikke gjøre noe med, bildet er tatt med 20 år gammelt objektiv. Jeg kan prøve en gang til med mer luft rundt flasken. Særlig under har jeg merket at det er mangel på luft. Overeksponeringen er med vilje, bare sånn for å få sagt det.. Takk for fin kritikk.. Lenke til kommentar
killertomato Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg liker utsnittet på bilde 2 best, men jeg ville foretrukket om det var en tanke mer luft under selve flasken. Dessuten er "skulderpartiet" på flasken litt overeksponert på bilde 2, og det er ikke helt i fokus. Men alt i alt, må jeg si at nr. 2 er min favoritt både på utsnitt og lyssetting. 8582887[/snapback] Det med skarpheten kan jeg ikke gjøre noe med, bildet er tatt med 20 år gammelt objektiv. Jeg kan prøve en gang til med mer luft rundt flasken. Særlig under har jeg merket at det er mangel på luft. Overeksponeringen er med vilje, bare sånn for å få sagt det.. Takk for fin kritikk.. 8583016[/snapback] Likte bilde 2 best ja. Fint lyssat! Hva brukte du til lyssetting? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Brukte en blålig LED-lommelykt som lyskilde.. Lenke til kommentar
killertomato Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Brukte en blålig LED-lommelykt som lyskilde.. 8583889[/snapback] Hehe.. så avansert ja. Det beviser jo bare at det er riktig som ekspertene sier: "Det er samme åssen du lyssetter, bare det ser bra ut". Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Jo, du har vel kanskje rett. Kjøpte den for 2 euro eller noe sånn i Polen.. Lommekniv og alt sånn også.. Lenke til kommentar
killertomato Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Jo, du har vel kanskje rett. Kjøpte den for 2 euro eller noe sånn i Polen.. Lommekniv og alt sånn også.. 8584052[/snapback] ahh.. stemmer. Jeg har en av de selv ett eller annet sted. Lyser sinnsykt bra! Lenke til kommentar
Yawa Skrevet 11. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2007 Brukte en blålig LED-lommelykt som lyskilde.. 8583889[/snapback] Kan jeg spørre om hvordan du plasserte LED-lyset? Og, jeg likte bilde nr. 2 best. Litt småjusteringer der og det blir helt konge, men, hvordan plasserte du lystet? for å få den "ring-rundt" effekten. KANON BRA! Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mai 2007 Brukte en blålig LED-lommelykt som lyskilde.. 8583889[/snapback] Kan jeg spørre om hvordan du plasserte LED-lyset? Og, jeg likte bilde nr. 2 best. Litt småjusteringer der og det blir helt konge, men, hvordan plasserte du lystet? for å få den "ring-rundt" effekten. KANON BRA! 8586197[/snapback] Det var hovedsaklig ovenfra.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå