Henrik™ Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Det er nok riktig det at de ikke vet så mye om det, men jeg vil ikke si at de kjøper blindt. Det er vel ingen grunn til at Halo 3 skal være mye dårligere enn forgjengerene, så en kan gjøre et ganske trygt kjøp på grunnlag av de. Ikke 100% sikkert, selvsagt. Ser veldig fint ut, skal kanskje ha det selv. (Har ikke Xbox 30 enda da, men dette kan kanskje være en god nok grunn til å kjøpe en.) Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Jeg synes bare synd på Bungie, håper for all del de ikke ser denne nyheten, de har nok press på seg fra før av. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 #4 Jeg synes ikke det er patetisk at folk kjøper spill de liker. Hvorfor skulle jeg det? Det jeg synes er litt trist, er at storparten av de amerikanske 360-eierne blindt "kjøper" et spill uten å ha prøvd spillet eller lest noen omtaler. Bare pga. navnet, eller tidligere spill i serien. Men realiteten er at selv om Halo 1 kanskje gjenoppfant hjulet for mange, og Halo 2 hadde revolusjonær online til å være konsoll, er det ikke sikkert 3'ern blir like bra. 8589305[/snapback] Hmm.. Det er da kommet flere filmer og diverse godis som lokkemat for dette spillet.. Er som med Star Wars filmene dette. Veldig mange som måtte se de siste 3 filmene uansett.. De visste da ikke om filmene var bra eller dårlig... Folk lå uansett i kø(les forhåndsbestilling) for billetter.. De hadde de foregående filmene som referanse og et par trailere/teasers å forholde seg til.. Meget likt Halo nå. Med Halo har man de 2 første spillene og div trailere/teasere for spillet som gjør at folk har ett grunnlag for å vurdere om dette er ett spill de må ha. Tydeligvis er det veldig mange folk som synes kombinasjonen av Halo1/2 og sniktittene som er vist til nå rettferdiggjør at de "må" ha spillet så fort som mulig. Ved å forhåndsbestille så sørger de jo for å få spillet med en gang og slippe uutholdelig ventetid. For min del så er announcement-traileren til Halo3 nok til å at jeg kommer til å forhåndsbestille Halo3. Jeg fikk gåsehud når jeg så den Jeg vil ikke kalle dette å kjøpe blindt, tatt av hypen eller liknende.. Jeg kaller det bare å være godt vant med hva bungie leverer PS! JEg likte ikke Halo1 noe særlig når det kom. Var først Halo2 som pirret interessen min. Hovedsaklig historien var meget morro.. Derfor "må" jeg ha Halo3 for å få med meg resten av historien. Ett tygg og du er hekta hekta hekta Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Oi!! Dette gå vist rette veien for Bungie Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Kunne man i statene bestille en egen beta versjon for selve spillet? Slik jeg har sett her så har Crackdown vært ca eneste mulighet til å bli sikret en plass i betaen.. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Får man forhåndsbestilt hos norske nettsider? Eller er det litt tidlig enda? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Synes hele Halo greiene begynner å bli gammelt jeg. Lenke til kommentar
Kopitar Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Synes hele Halo greiene begynner å bli gammelt jeg. 8641453[/snapback] Ikke du som begynner å bli gammel da ? Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Synes hele Halo greiene begynner å bli gammelt jeg. 8641453[/snapback] Likevel klarer du få inn en negativ kommentar om Halo i nesten hver tråd som handler om spillet... Hvorfor leser du egentlig disse trådene hvis du er så lite interessert i dette spillet? Lenke til kommentar
mbiof Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Jeg spillte gjennom Halo1 desember 2001 og det fantes ingenting på pc på dette tidspunktet som kunne måle seg med halo. Det gjelder gfx, størrelse på brettene, musikk, AI, story, kjøretøy, coop og sikkert flere andre elementer som jeg ikke kan komme på. Konkurransen fra pc på den tiden var unreal tournament og quake3. Grisebank med andre ord. Når jeg startet opp import xboxen min med halo var det med visshet om at jeg eide den mest avanserte gfx boksen på kloden. Det var ikke en dum følelse det heller :-) Lenke til kommentar
Mato Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 jeg bare klør i fingrene etter og få tak i en kopi , og kjøpe meg en 360 . Lenke til kommentar
agvg Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Ryddet litt etter klaging på morsomheter i tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå