Gå til innhold

4 millioner Halo 3 Preorders i USA allerede

Anbefalte innlegg

Synes det er tragisk rett og slett.

At så mange bestiller et spill, (som ikke ser spesielt lovende ut) uten å vite noe om hvordan det blir. Og alt dette bare pga. hype rundt en spillserie som ikke hadde solgt en brøkdel hadde spillet kommet til PC først. (Som er en platform med bedre shootere)

Halo virket kanskje fantastisk. Men det var bare fordi Xboxen ikke hadde noen andre skikkelige FPS når det kom.

8585292[/snapback]

Så; du vet at det ser dårlig ut nå, og du vet at ingen vet hvordan det vil bli? Godt gjort.

Jeg er overbevist om at Halo 3 vil finne sin velfortjente plass blant de absolutt beste actionspillene noensinne utgitt.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da var det ikke mange FPS spill ikke engang på PC som hadde en avansert AI som HALO hadde.

8585606[/snapback]

Hørtes litt rart ut. Hadde det så avansert AI? :hmm: Husker AI'en var ganske artig, men ikke om den var så banebrytende...

8585664[/snapback]

Vel, den matcher og overgår uten tvil det meste den dag i dag. Utrolig dynamiske fiender, samtidig gir AIen deres fiendene nokså store muligheter, så det var nok en rimelig heftig AI når det ble utgitt :)

Lenke til kommentar
Synes det er tragisk rett og slett.

At så mange bestiller et spill, (som ikke ser spesielt lovende ut) uten å vite noe om hvordan det blir. Og alt dette bare pga. hype rundt en spillserie som ikke hadde solgt en brøkdel hadde spillet kommet til PC først. (Som er en platform med bedre shootere)

Halo virket kanskje fantastisk. Men det var bare fordi Xboxen ikke hadde noen andre skikkelige FPS når det kom.

*Rant mode off*

8585292[/snapback]

Hvorfor er det tragisk da?

Halo og Halo 2 er jo kongespill uansett hva folk ville mene, men så mangen som 4 millioner forhåndsbestillinger er fryktelig mye, og det er ikke noe med hypen da

Kansje det er dem som har spilt Halo og Halo 2 som digger spillet og vil ha uansett ha Halo 3 i samlinga si.

Hadde Halo til pc og det var dårligt, spillet sleit med framerate osv

Så da skaffa jeg en Xbox i den tidene Halo var ute, så dukka det opp ett tilbud på Xbox til 1600kr med Halo og Midtown Madness 3 :). Der dukka det opp ett spill som er verdt den konsollen alene :thumbup:

Lenke til kommentar

Elsker alt med Halo, singleplayer som multiplayer. De episke slagene og ikke minst musikken. :love:

Ingen tvil om at Halo 3 vil slå mange rekorder. Men 4 mill. f.bestillinger bare i USA? Og det tallet inkluderer heller ikke flere store amerikanske butikker, så noe lukter litt rart. Og det er jo sikkert mange som har f.bestilt utenfor USA også. Som sagt, det forbauser meg litt at tallet skal være så høyt

Og ja, spilte nylig Combat Evolved på 360en. Legendary selvsagt, og det er flere områder/kamper jeg virkelig får bryne meg på.

Endret av StaBBer
Lenke til kommentar

Hehe, like artig det hver gang noen kommer med litt krasse ord mot ein stortittel, om det så måtte vere Mario,Halo,MGS eller FF.

Nei men dette er utrolige tall, Halo3 er uten tvil eit av årets største titler uavhengig av platform.

Lenke til kommentar

Greit nok at folk synes spillet ser lovende ut, men jeg er sikker på at en hel haug har bestilt spillet fordi det er Halo, eller fordi "alle" andre gjør det.

Helt greit, men litt trist for de som (kanskje) blir skuffet av Halo 3, og finner ut at Halo 3 bare er enda mer av det samme. Fra det jeg har sett finnes det lite nyheter. Det skrytes vel av en revolusjonær multiplayer, men det er jo lett å si...

Jeg har spilt gjennom både Halo 1 og 2, og jeg kjedet meg oftere enn noe annet. Og det var på co-op! Jeg sier ikke at Halo er en dårlig serie, men dere kan ikke nekte for at den er veldig oppskrytt...?

Men samma det, dere får kjøpe hva dere vil.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Greit nok at folk synes spillet ser lovende ut, men jeg er sikker på at en hel haug har bestilt spillet fordi det er Halo, eller fordi "alle" andre gjør det.

Helt greit, men litt trist for de som (kanskje) blir skuffet av Halo 3, og finner ut at Halo 3 bare er enda mer av det samme. Fra det jeg har sett finnes det lite nyheter. Det skrytes vel av en revolusjonær multiplayer, men det er jo lett å si...

Jeg har spilt gjennom både Halo 1 og 2, og jeg kjedet meg oftere enn noe annet. Og det var på co-op! Jeg sier ikke at Halo er en dårlig serie, men dere kan ikke nekte for at den er veldig oppskrytt...?

Men samma det, dere får kjøpe hva dere vil.

8586372[/snapback]

beklager dude, når jeg spilte Halo for første gang, var det så jævla morro at jeg fullførte det på en kveld og en morgen. kjedet meg ikke et sekund.

Jeg ser egentlig ikke problemet med at så mange f.bestiller, med bungie VET man at man får et kvalitetsspill

Lenke til kommentar

Kjedet meg underveis i begge spill eg også. 2`ern la eg faktisk ifra meg noen mnd. før eg tok orket på å fullføre det. Viste seg jo at eg hadde 1 liten time igjen før eg rundet det :roll: Så er eg vel nødt til å nevne dette her igjen; Halo 1 har eit av spillhistoriens kjipeste brett :p

Men Halo1 var heilte konge coop og 4-player split screen. Halo2 spillt eg ikkje noe særlig online da nettet på studenkåken var heilt løk.

Men "finish the fight" holder for meg altså. :)

Lenke til kommentar

8586372[/snapback]

Du må lære deg å se skjønnheten i et strømlinjeformet førstepersonsspill, som selv om det ikke har så mange revolusjonerende funksjoner, bare sparker romvesenrumpe. Hardt!

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

Største problemet med Halo spillene er jo våpnene som er slappe som ein ugle fis. For det meste kjipe covenant våpen etc.Spesielt i Halo2, den klassiske assault rifla var jo borte og erstattet med eit luftgevær :S Godt den første er tilbake i 3`ern.

Liker litt meir bly og pang-pang sitede for pew pew og rosa prosjektiler eg ;)

Lenke til kommentar
Elsker førstepersonsskytespill selv jeg, men Halo-spillene var rett og slett kjedelige i enspiller. Veldig oppskrytt. :)

8587326[/snapback]

Feil Snikpellik. Det er oppskrytt syntest DU. Jeg, og veldig mange andre kan ikke få rost det nok. :)

Lenke til kommentar

Morsom lesing dette her, ett spill ser ikke lovende ut samtidig som man ikke vet noe om det.

Det å få mer av det samme man elsket i de tidligere spillene er negativt.

Fordi noen få personer ikke liker det betyr det at 4 millioner andre tar feil.

Å si ett spill er dårlig, når det samtidig slår samtlige rekorder og det som er blir som å pisse i motvind. Spesielt når begrunnelsen er "det er oppskrytt", av hvem? Hvem skryter det opp? Utviklere gjør det om alle spillene sine, fans gjør det også ford, vel, de er fans, det sier seg selv. Ta det med en klype salt.

For min del er Halo en fantastisk arcade shooter, jeg har tross alt andre spill til å tilfredstille mine "du dør på 2 skudd" behov. Om andre syns det er dårlig er helt greit for meg, men å si at jeg er patetisk for å kjøpe ett spill jeg liker sier litt om hvor blåst noen er. Skal jeg klage og syte over at noen kjøper GRAW 2 fordi jeg ikke likte 1ern? :p

Håper Halo 3 faller i smak hos meg iallefall, så får resten seile sin egen sjø :p

Lenke til kommentar
Morsom lesing dette her, ett spill ser ikke lovende ut samtidig som man ikke vet noe om det.

Det å få mer av det samme man elsket i de tidligere spillene er negativt.

Fordi noen få personer ikke liker det betyr det at 4 millioner andre tar feil.

Å si ett spill er dårlig, når det samtidig slår samtlige rekorder og det som er blir som å pisse i motvind. Spesielt når begrunnelsen er "det er oppskrytt", av hvem? Hvem skryter det opp? Utviklere gjør det om alle spillene sine, fans gjør det også ford, vel, de er fans, det sier seg selv. Ta det med en klype salt.

For min del er Halo en fantastisk arcade shooter, jeg har tross alt andre spill til å tilfredstille mine "du dør på 2 skudd" behov. Om andre syns det er dårlig er helt greit for meg, men å si at jeg er patetisk for å kjøpe ett spill jeg liker sier litt om hvor blåst noen er. Skal jeg klage og syte over at noen kjøper GRAW 2 fordi jeg ikke likte 1ern? :p

Håper Halo 3 faller i smak hos meg iallefall, så får resten seile sin egen sjø :p

8588356[/snapback]

Jeg skrev et langt svar til dette provoserende innlegget, men jeg kom bort i en knapp og slettet alt :mad:

Kort og godt:

#1 Jeg skrev en feil. Excuuuuse me!

#2 Når har jeg, eller noen andre her sagt at Halo er dårlig? Det er du som pisser i motvind, når du prøver å legge ord i munnen på meg (oss?)

#3 Det finnes oppskrytte spill. Deal with it. Og Halo er ett (to) av de. "Etter min mening":p

#4 Jeg synes ikke det er patetisk at folk kjøper spill de liker. Hvorfor skulle jeg det? Det jeg synes er litt trist, er at storparten av de amerikanske 360-eierne blindt "kjøper" et spill uten å ha prøvd spillet eller lest noen omtaler. Bare pga. navnet, eller tidligere spill i serien. Men realiteten er at selv om Halo 1 kanskje gjenoppfant hjulet for mange, og Halo 2 hadde revolusjonær online til å være konsoll, er det ikke sikkert 3'ern blir like bra.

Lenke til kommentar
Men realiteten er at selv om Halo 1 kanskje gjenoppfant hjulet for mange, og Halo 2 hadde revolusjonær online til å være konsoll, er det ikke sikkert 3'ern blir like bra.

8589305[/snapback]

Nei, men det er veldig, veldig sannsynlig. Akkurat som med et eventuelt Warcraft 4 eller Starcraft 2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...