Gå til innhold

4 millioner Halo 3 Preorders i USA allerede


Anbefalte innlegg

According to Gamestop officials, over four million preorders have been made for Halo 3 on Xbox 360. Xbox Evolved has verified this information at five different Greater Cincinnati Gamestop locations, including Gamestop stores, EB Games stores, and Funcoland stores, all under the same umbrella. This information was verified at all locations, however company a document showing this information was not revealed.

 

LINK

Endret av kewell79
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
4 millioner? Kan umulig stemme. Det betyr jo at 2 av 3 amerikanske X360 eiere har forhåndsbestilt spillet. Det er jo helt vanvittig.

8583784[/snapback]

 

Tror nesten alle bare MÅ ha dette nesten uansett om man liker FPS eller ikke. Halo er et vanvittig varemerke og sansynsynligvis MS sitt store systemseller-spill...dæven, der følte jeg meg litt sånn som Avean må ha det:-)

Lenke til kommentar

Synes det er tragisk rett og slett.

At så mange bestiller et spill, (som ikke ser spesielt lovende ut) uten å vite noe om hvordan det blir. Og alt dette bare pga. hype rundt en spillserie som ikke hadde solgt en brøkdel hadde spillet kommet til PC først. (Som er en platform med bedre shootere)

Halo virket kanskje fantastisk. Men det var bare fordi Xboxen ikke hadde noen andre skikkelige FPS når det kom.

 

*Rant mode off*

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Og alt dette bare pga. hype rundt en spillserie som ikke hadde solgt en brøkdel hadde spillet kommet til PC først. (Som er en platform med bedre shootere)

 

Kan jo sammenligne salgstallene fra Halo 2 med Half-Life 2, med tanke på at Half-Life 2 var meget hypet og mange gledet seg til det.

 

When sales figures were last announced, over four million copies of Half-Life 2 had been sold.
Kilde Wiki

 

Halo 2, begynner å bli en stund siden 9. November 2005.

As of November 9, 2005, more than seven million units of the game have been sold worldwide, making it the best selling game for the Xbox.
Kilde wiki Endret av Ant1
Lenke til kommentar
Synes det er tragisk rett og slett.

At så mange bestiller et spill, (som ikke ser spesielt lovende ut) uten å vite noe om hvordan det blir. Og alt dette bare pga. hype rundt en spillserie som ikke hadde solgt en brøkdel hadde spillet kommet til PC først. (Som er en platform med bedre shootere)

Halo virket kanskje fantastisk. Men det var bare fordi Xboxen ikke hadde noen andre skikkelige FPS når det kom.

 

*Rant mode off*

8585292[/snapback]

 

Ser vel lovende ut for de 4 millionene som har forhåndsbestilt det da? Og de fleste har vel en liten aning om hva de går til hvis de har spilt Halo og Halo 2. Er jo ikke noe nytt at folk forhåndsbestiller populære spillserier som Halo, Metal Gear Solid og Zelda. Når de tidligere spillene i disse seriene har vært såpass gode så forventer man jo at oppfølgeren lever opp til eller overgår dette.

Endret av sp0ck
Lenke til kommentar
Synes det er tragisk rett og slett.

At så mange bestiller et spill, (som ikke ser spesielt lovende ut) uten å vite noe om hvordan det blir. Og alt dette bare pga. hype rundt en spillserie som ikke hadde solgt en brøkdel hadde spillet kommet til PC først. (Som er en platform med bedre shootere)

Halo virket kanskje fantastisk. Men det var bare fordi Xboxen ikke hadde noen andre skikkelige FPS når det kom.

 

*Rant mode off*

8585292[/snapback]

 

Er vel MP delen som er konge og det mest spilte spillet på X-Box Live dritlenge, samt at historien i SP delen av spillet eier så jeg griner. Og selvfølgelig var HALO bra da det kom til vanlig X-Box da det kom ut engang i 2001. Da var det ikke mange FPS spill ikke engang på PC som hadde en avansert AI som HALO hadde. HALO 2 hadde mye av det som ikke var med i HALO samt tråder ble løst opp som man satte som ? i orginalen.

Lenke til kommentar
Synes det er tragisk rett og slett.

At så mange bestiller et spill, (som ikke ser spesielt lovende ut) uten å vite noe om hvordan det blir. Og alt dette bare pga. hype rundt en spillserie som ikke hadde solgt en brøkdel hadde spillet kommet til PC først. (Som er en platform med bedre shootere)

Halo virket kanskje fantastisk. Men det var bare fordi Xboxen ikke hadde noen andre skikkelige FPS når det kom.

 

*Rant mode off*

8585292[/snapback]

 

Det der blir for dumt Jakoozie. Selv var jeg hardbarket PC gamer til godt etter Half Life 2 sin tid (har nå gått nærmest fullstendig over til konsoll) og jeg har spilt så og si alt det beste av FPS spill PC har og by på, og det er heller ikke få timer som har gått med på å spille disse spillene. Men jeg har ennå tilgode å se et FPS spill som hamler opp med HALO serien, og da mener jeg spesielt singleplayer. Det går med andre ord stort sett på smak og behag, og det er tydeligvis flertallet som foretrekker og elsker HALO serien, og det er tydeligvis VELDIG mange som syntest det ser veldig lovende ut, inkludert meg.

 

Det du sier blir nesten som å si at de som spiller HALO "har bare ikke spilt bedre spill".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...