bleak Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: (Ja/nei)- Nevn også hvor utdypende den bør være (Enkel/profesjonell): Ja, samma hvordan -GPRS: (Ja/nei). -EDGE: (Ja/nei) -Email klient:(Ja/nei). Form: -"vanlig" -Vekt: 200 gram -"Støt/sprut/støv-sikker": Skjerm: Farge-/ikke fargeskjerm. -Størrelse på skjerm: Nesten allspisende -Touchscreen: nei Pris: Jeg har mellom **** og **** kroner til rådighet. (Skriv en øvre og nedre prisgrense). Med abonnementsbinding): nei Hvis med abbenoment, hvilket? Diverse: -Merke: Misliker nokia, ellers er det fritt fram -Kamera: Ja. Autofokus er en ting jeg har lyst på, men kan droppe ved en ellers bra telefon. -Videokamera: Ja -Symbian: Samma -Infrarød port: Samma -Blåtann (Bluetooth): Ja -Internminne: uviktig -Minnekort?: Ja -MP3: Ja -Radio: -UMTS: -Triband: -wLAN: -Batterilevetid: Hvis alle andre krav er tilfredstilt så er høy batteri levetid ønskelig. -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? I dag brukes den mest til ringing og sms, mye fordi alt annet er umulig å gjøre på den nåværende telefonen Det jeg har sett litt på er se k750i, k610i og se k550i, men jeg er åpen for all mobiler i prisklassen. Endret 10. mai 2007 av bleak Lenke til kommentar
Arntsen Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 6300, men siden misliker Nokia går du glipp av en drit bra telefon Lenke til kommentar
bleak Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 Verden er kjip ja. Hadde ikke vært for at jeg får fnatt av å bruke nokia skulle jeg gjerne vurdert den;) (grensesnitt og vaner er fæle greier...) Lenke til kommentar
UllForEver Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Nokia 6300 er nok en av de beste allround-mobilene på markedet. Den har alt som trengs. Kvalitet tvers gjennom. Den er endatil en god del lettere enn det som står i ønskelisten. Lenke til kommentar
Arntsen Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 kjipe er bare at den ikke har 3g, da hadde ett eksemplar vært mitt... Lenke til kommentar
UllForEver Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Ja, hvis du trenger 3G så er jo Nokia 6300 uaktuell. Jeg har hatt Nokia 6233 i 10 måneder og brukt 3G et par ganger. Noen ganger viser det seg at ringemønsteret ikke forandrer seg selv om produsentene putter ny teknologi inn i mobilene. Det viser seg at både 3G og MMS er lite brukt, og det har sannsynligvis sammenheng med kostnadene for disse tjenestene. Lenke til kommentar
Arntsen Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Jepp, men når jeg har "Tippeligaen på mobilen" abo fra Telenor, er det kjekt med 3G Lenke til kommentar
UllForEver Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Det var faktisk Tippeligakamp jeg brukte 3G til, jeg også. Var ute i båt og MÅTTE bare ha med meg kampen. Det fungerte stort sett fint, med et par brudd i løpet av kampen. Man får jo ikke med seg de aller minste detaljene på mobil-TV (ikke så lett å se om det var offside eller ei), men man har jo lyd og får med seg det kommentatorene sier. Egentlig utrolig at det går an. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå