Gaby Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Hei! Jeg har nettopp kjøpt en ny Hyosung SF 50 scooter som jeg gjerne vil ha litt mere fart i. Kan noen prøve å forklare meg hvordan jeg tar ut plomberinga? Takk! Endret 10. mai 2007 av LezoO Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Tror ikke det er en plombering hvis det er en scooter. Men en variatorring du kan ta ut. Jeg er ikke sikker, men det var det på en kompis sin scooter. Lenke til kommentar
HondaOlav Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Effektanlegg er vel kanskje det beste valget? Husk å kjøpe større dyse da Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Sjekk etter om det er et rør som går ut i fra svanehalsen, som ikke går noen steder og som er tett i enden. Er det slik at det er det, kan du kappe av røret og sveise igjen hullet. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Sjekk etter om det er et rør som går ut i fra svanehalsen, som ikke går noen steder og som er tett i enden. Er det slik at det er det, kan du kappe av røret og sveise igjen hullet. 8601734[/snapback] Hva er poenget? Kappe av et rør som er i utgangspunktet tett og sveise det tett igjen? Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 Vet det er en plombering ved variatoren.. Men er det ikke en i svanehalsen og? Mellom potta og bensintanken.. Eller er jeg vekk nå? Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Sjekk etter om det er et rør som går ut i fra svanehalsen, som ikke går noen steder og som er tett i enden. Er det slik at det er det, kan du kappe av røret og sveise igjen hullet. 8601734[/snapback] Hva er poenget? Kappe av et rør som er i utgangspunktet tett og sveise det tett igjen? 8604489[/snapback] Les her for mere info om det. Dette er for Derbi, men slik er det også på mange scootere. Fettern min hadde det blant annet på sin Sym Jet. Fikk vite av forhandler at dersom jeg kappet dette av, så ble det som å ta ut trakta i svanehalsen på mopeder som er plombert på den "vanlige" måten. Og ved å sette på vanlig dreving da skulle den gå i ca 80. Endret 13. mai 2007 av >Jonas< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå