Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

S&S vs. M&K - Kryssløp

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg fikk vite at jeg har kommet inn på mitt andrevalg - nemlig Service og Samferdsel. Det jeg har tenkt til der er å først gå VG1, og deretter velge IKT-servicefaget på VG2. Men det jeg er usikker på er dersom jeg velger å vente på plass på mitt førstevalg (Medier og kommunikasjon) og kommer inn der, om jeg der kan gå IKT-servicefaget på VG2. På det "kartet" du finner her, kan du se at det står "IKT-servicefaget" med et kryss, som visstnok betyr kryssløp.

Altså lurer jeg på. Hva betyr kryssløp? Og kan jeg gå IKT-servicefaget på VG2 dersom jeg kommer meg inn på Medier og kommunikasjon?

Takk for svar. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

IKT-driftsfag

Inntakskrav

GK allmenne, økonomiske og administrative fag, kryssløp fra GK byggfag, GK elektrofag, GK formgivingsfag, GK helse- og sosialfag, GK hotell- og næringsmiddelfag, GK idrettsfag, GK kjemi- og prosessfag, GK medier og kommunikasjon, GK mekaniske fag, GK musikk, dans og drama, GK naturbruk, GK salg og service, GK tekniske byggfagGK trearbeidsfag eller tilsvarende. :)

Endret av Mats-Andre
Lenke til kommentar
IKT-driftsfag

Inntakskrav

GK allmenne, økonomiske og administrative fag, kryssløp fra GK byggfag, GK elektrofag, GK formgivingsfag, GK helse- og sosialfag, GK hotell- og næringsmiddelfag, GK idrettsfag, GK kjemi- og prosessfag, GK medier og kommunikasjon, GK mekaniske fag, GK musikk, dans og drama, GK naturbruk, GK salg og service, GK tekniske byggfagGK trearbeidsfag eller tilsvarende. :)

8582313[/snapback]

Dette her er etter den gamle reformen ja?

Trådstarter kommer til å bruke den nye reformen virker det som.

edit: virker som om man kan komme inn på VG2 IKT-service fag etter VK1 Medier og kommunikasjon ja. Trodde det skulle bli splittet opp, og man enten måtte gå Service og Samferdsel eller Elektrofag for å komme inn.

Endret av espennyh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...