Gå til innhold

Finner ikke linken..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

men en ting er mystisk. jeg spilte cs idag klokka 16.00

accen er ikke banna. har ikke cheata.

pc'n lagga. jeg formaterte og instalert alt, instalerte steam og cs sist. logga inn på accen så kommer det opp at den er banna. funka jo for under 1 time siden :S :ermm::cry::mad:

Lenke til kommentar
Har du blitt bannet uten grunn lager du nye account og kjøper spillet på den.

Men det er litt mystisk det der, sånn du sier det.

8582259[/snapback]

ja :S

har laga ny acc nå og logga inn. hvordan betaler jeg det og får spilt cs?

har jo registrert mailen og. kommer jo aldrig noe mail :S

Endret av 1915
Lenke til kommentar
på fanenen velger du Store -> leter deg ned på siden til du finner "top sellers" der finner du hvertfall 1.6(sikkert det du skal ha?)

8582281[/snapback]

jepp skal ha 1.6

fant det. må jo betale med visa ;S

er jo under 18. har da vel ikke visa :S

koster jo 9.92 us dollar. hvor mye er det i norske?

Endret av 1915
Lenke til kommentar

Du kan vel høre med foreldrene dine. Finnes jo anthology i butikker til en hundrings og noe sånt.

9.92 US$ er ca 64 kroner(hvis du regner med at en dollar er 6.5 NOK)

Endret av Pingun
Lenke til kommentar
VAC oprerer med noe som heter Delayed Ban. Dette fører til at du kan bli bannet opptil tre måneder etter den dagen du cheatet. :)

8582302[/snapback]

allright

edit: mamma kom inn. hun sa jeg drar ut nå.

så sa jeg jeg må ha ny steam acc?

hun bare HÆÆÆ? steam hva fornoe. du vet det spillet jeg spiller hele tiden. jeg må ha nu acc. banna skit vac sa jeg, hun bare ja kjøp i btuikk. de er utsolgt sa jeg. må kjøpe med visa via steam. hmm sa hun. vær så snill sa jeg. hun bare jaokei da. =)

nå ble jeg overlykkelig ;D

eidt: har ny acc. noen som vil spille :D hehe

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Først kunne du ha søkt - noen poster nedenfor er det en tråd som heter Hvor får jeg tak i cs?. Du kunne ha kalt tråden "Finner ikke linken til kjøp av CS" - en emnetittel skal beskrive hva tråden inneholder. Grunnen til dette er blant annet fordi det skal være lett å søke seg til gamle tråder - også ved søk på emnetitler. Det står også klart og tydlig at du skal ikke kommentere innlegget til Zeph.

Når det gjelder hvit skrift i CS, kunne du også søkt på forumet. Da ville du kjapt ha kommet frem til at kommandoen for dette er con_color 255 255 255. Om du vil legge dette i configen din, skriver du con_color "255 255 255". :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...