E.T Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Heisann Molla Møbelforhandler CSS stilark Problem 1: I firefox fjernes mange av borderene, listen i venstre meny flyter inn i en annen div, feil bakgrunnsfarge vises på hovedDIven, for tykk border oppe på siden. Se gjerne i IE for å se hvordan den skal være Problem 2: I alle browsere har jeg et problem med at li elementene i venstre meny har en altfor stor avstand fra hverandre. Jeg har prøvd å sette alle margins og paddings til 0 men det ser ikke ut til å virke. Håper noen vil hjelpe meg MVH Erlend Endret 10. mai 2007 av E.T Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Jeg fikk hodepine av å lese CSS din. Enkelte deklarasjoner var bare ulogiske. Når jeg skrev dette i css-en din div#contentwrap{ float: left; border: 1px solid #ccc; padding-bottom: 25px; } funket borderene. Og hva problem nr. to gjelder er det rett og slett for lite forståelse for CSS. Du har jo deklarert float: left på alle elementene fra ul til a. Det går an å hjelpe deg med å skrive det rett, men da må du forklare hvordan det skal være. http://htmldog.com Endret 10. mai 2007 av Jonas Drange Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå