Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvordan skal jeg spørre ei dame om å gå på fest.

Gjest sjenert gutt

Anbefalte innlegg

Gjest sjenert gutt

jeg sliter litt med at jeg er sjenert.

men prøver så godt jeg kan og overvinne dette.

har nå kommet i kontakt med ei dame,

har snakket sammen på msn og sms.

og da har jeg tenk at jeg skal sende henne en sms og spørre om hun vill vere med på en fest.

hva skal jeg velge

alternativ

1:hei vill gjerne finne på noe med deg en dag?

2:skal vi finne på noe en dag eller?

3:skal vi dra på fest?

4:lyst til å vere med på fest?

eller hva syns dere jeg skal skrive i sms en.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spør om hun har planer for helgen, og hvis hun ikke har det om hun kunne tenke seg å være med på en fest..

Altså: Hey. Hva gjør du på? Har du noen planer for helgen? Hvis ikke så skal jeg på en fest, og lurte på om du hadde lyst til å være med? :) Klem

Det kan du fint skrive

Lenke til kommentar

Du går bort til henne ved første anledning, så henter du frem ordene nederst fra strupehodet og nedover til mageregionen og så sier du: "Du skal på fest sammen med meg nå i helga" og så trekker du frem et bredt iskaldt smil på kommando uten å flekke tenner.

Lenke til kommentar
1:hei vill gjerne finne på noe med deg en dag?

2:skal vi finne på noe en dag eller?

3:skal vi dra på fest?

4:lyst til å vere med på fest?

eller hva syns dere jeg skal skrive i sms en.

8582009[/snapback]

Nr. 1 høres for forpliktende, når man skal "gjøre noe" så kan det føles som om man er nødt til å gjøre noe.

Nr. 2, det samme som pnkt. 1

Nr. 3 "Skal vi" <- føles som om du legger hele initiativet over på henne, det er feil, du må tørre å ta initiativet selv hvis du ønsker at hun skal bli med deg.

Nr. 4, samme som pnkt. 3

Skriv sånn her: "Jeg skal på fest på xxx-dag, du er den første jeg kom på å spørre til å være med, jeg kommer å henter deg, du trenger ikke komme hit, jeg spanderer drikke på deg"

Du bør ta initiativet. Du må få henne til å føle seg lite forpliktet til det dere skal gjøre, og du må ta initiativet, og så må du være litt sikker på deg selv sånn at det blir litt spennende. Good luck, sorry for the double post, i just had to comment this.

Endret av Databamse
Lenke til kommentar
Gjest sjenert gutt

har nå sendt denne meldingen hei. har du noen planer for helgen?

hvis ikke så skal jeg på en fest, og lurte på om du hadde lyst til å vere med :)

Lenke til kommentar

Hvis hun ikke vil så er jeg med :p ....

40 minutter bør være nok. Det er enklere å avvise folk med å ikke svare, en å si "nei."

Du får sende på nytt, og hvis hun sier du sendte den 2 ganger, sier du at du gikk tom for strøm, og var ikke sikker på om den var blitt sendt ;)

Lykke til

EDIT: Skrivefrank

Endret av Missy TommeN
Lenke til kommentar
40 minutter bør være nok. Det er enklere å avvise folk med å ikke svare, en å si "nei."

Selvfølgelig er 40 minutter mer enn nok - hvis hun har oppdaget meldinga. Og det finnes mange grunner til at hun kan ha unngått å oppdage meldinga, hvis det skulle være tilfelle. Forlagt telefonen i et annet rom osv.

Dog, drøyer det mange timer er ikke tankegangen så dum.

Lenke til kommentar

Det kan være hun ikke er med mobben akkurat nå da..

Selv de som har mobben med seg over alt, kan legge den fra seg en gang i bland. Eller så kan hun jo være på trening eller noe, sånn at hun ikke har den akkurat der..

Men hvis du ikke får svar innen i morgen så er det noe mystisk..

Lenke til kommentar
Gjest sjenert gutt

fikk svar nå.

første hun skreiv var at hun gjerne skulle blitt med meg men

hun skulle på konfirmasjon og at hun hadde lova og feste med venninda hennes.

Lenke til kommentar

Skal spørre ei jeg holdt på med for et par uker sia om det samma, hun har vært ganske avvisende mot meg, så jeg får se hvordan svaret blir :cry: Tviler på at hun gidder. Føler meg litt bitter/lei siden hun har "ditcha" meg og jeg er blitt veldig forelska..:love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...